Avto

Volkswagen leti desetim milijonom naproti

Nemški Volkswagen je do konca avgusta znova izboljšal prodajo, skupaj je novega lastnika našlo več kot 6,5 milijona vozil. Koncern je na dobri poti proti celoletnemu cilju - 10 milijonov prodanih vozil

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.09.2014 11:44
Čas branja: 2 min

volkswagen_punca.20140411133842.jpg.s.600px.jpg

Nemški koncern Volkswagen je do konca avgusta znova izboljšal prodajo vozil, saj je bilo končnim kupcem prodanih 6,52 milijona vozil. Zelo dober rezultat so zabeležili tudi avgusta, ko so skupno prodali 740.500 vozil oziroma 2,7 odstotka več kot lani tak čas. Po rasti prednjači predvsem Kitajska, prodaja se krepi tudi v Evropi (z izjemo Rusije), nazaduje pa v Severni in predvsem Južni Ameriki.

Krepi se prodaja v Evropi, nazaduje v ZDA in Južni Ameriki

V Evropi so letos prodali 2,55 milijona vozil oziroma 6,9 odstotka več kot lani. Na zahodu Evrope (brez Nemčije) se je za novo vozilo odločilo 1,31 milijona kupcev (+8,2 odstotka), v Nemčiji pa so prodali 806.500 vozil (+6,5 odstotka). Okrepila se je tudi prodaja v srednji in vzhodni Evropi, kjer so prodali 431.100 vozil (+3,9 odstotka). Obpazno se je znižala prodaja v rusiji, kjer so prodali 176.700 vozil (-11,6 odstotka).

Christian-Klingler-Bloomberg.1410860359.jpg.n.600px.jpg
"Gibanje prodaje koncerna Volkswagen je bilo v prvih osmih mesecih uspešno. Vendar pa gospodarska situacija na nekaterih svetovnih trgih ostaja negotova," je povedal Christian Klingler, direktor prodaje. S svojimi blagovnimi znamkami je koncern sicer pripravljen, da se spoprime s temi izzivi. Foto: Bloomberg

Zdrs so pri Volkswagnu zabeležili tudi v Severni Ameriki, saj je novega kupca našlo 583.300 vozil (-1,8 odstotka), še večji je bil padec v ZDA (394.700 vozil, -4,8 odstotka). Manjši polom je Volkswagen utrpel v Južni Ameriki, kjer so prodali 471.700 vozil oziroma 22,2 odstotka manj kot leto prej.

Povsem drugačno sliko beležijo v azijsko-pacifiški regiji, še posebej na Kitajskem. V regiji so prodali 2,64 milijona vozil (+14,9 odstotka), zgolj na Kitajskem, ki je največje posamično tržišče, dobra dva milijona (+16,5 odstotka).

Štiri milijone prodanih Volskwagnov

V samem koncernu prednjači znamka Volkswagen, saj so jih prodali dobre štiri milijone (+3,4 odstotka), največ na Kitajskem. Premijski Audi je v prvih osmih mesecih prodal skupno 1,14 milijona vozil in dosegel skoraj 11-odstotno rast. Tudi Audi je največ pridobil na račun Kitajske, prodajo pa so izboljšali tudi v ZDA. Odlično posluje tudi Porsche, letos je lastnika našlo skoraj 120 tisoč vozil (+12,2 odstotka), največjo rast so dosegli na Daljnem Vzhodu in v Severni Ameriki.

Odlično se drži češka Škoda

Koncern so razveselili tudi Čehi, Škoda je namreč prodala 678.500 vozil, kar je 13,4 odstotka več kot lani. Povečanje so opazili predvsem v srednji in vzhodni Evropi (+13,6 odstotka), v zahodni Evropi pa je rast skočila za 19,9 odstotka. Španska veja koncerna je prodajo okrepila za dobrih deset odstotkov, novega Seata si je omislilo 257.800 kupcev, po rasti (+60,5 odstotka) močno prednjačita srednja in vzhodna Evropa. Rahel padec je utrpela gospodarska veja Volkswagna (-3,9 odstotka).

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi
PRO
Finance
Mladen Miković Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi (PRO)

Na konferenci Pametna industrija bomo med drugim izvedeli, kakšne brezžične tehnologije v industrijskem okolju ima Cisco Systems in kako Smart Com povečuje odpornost organizacij pred kibernetskimi tveganji

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.

FINANCE
Manager
Balon trga električnih vozil resno pušča
Manager
VZPONI IN PADCI
ManagerTilen Humar Balon trga električnih vozil resno pušča

Prodaja e-avtov se je po večletni rasti prvič znašla v rdečem. Delnice največjih proizvajalcev (še) ne gredo ravno za drobiž, so pa vredne že tudi dve tretjini manj kot še pred nekaj leti. Kako (ne)srečen epilog zgodbe elektrifikacije vozil se trenutno kaže? Čeprav revolucionarna vizija prvega človeka pešajoče Tesle napoveduje drugače, bo za vlagatelje bolj verjetno slabši kot za same uporabnike e-vozil, vrednotenja namreč kažejo, da prostora za nadaljevanje upadanja tečajev še ni zmanjkalo.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska 3

Cilj ni kupovati poceni delnice, ampak dobre delnice, tudi ko se zdijo drage.