Jesen bo v premijskem razredu vroča, med kupce bo zapeljal novi BMW 2 Active torure, Mercedes pa bo predstavil prenovljeni razred B. Osveženi model se ponaša z manjšimi spremembami zunanjosti, kvalitetnejšo notranjostjo in varčnejšimi motorji, na voljo pa bo tudi kot električno vozilo z dosegom 200 kilometrov. Prenovljeni Mercedes B v salone pride novembra, v Nemčiji bo stal od dobrih 27 tisoč evrov dalje.
Na zunaj prenova prinaša drugačen prednji odbijač, ki ima večje odprtine za zajem zraka, popravki so tudi na prednji maski, dnevne LED luči pa so poslej v žarometu. Kupcem bodo na voljo tudi LED prednji žarometi, na zadku pa je največ sprememb pri lučeh, odbijaču in izpušnih ceveh, ki so po novem trapezoidne. Mercedes B se bo ponašal z vrhunsko aerodinamiko, koeficient zračnega upora pri različici B180 namreč znaša 0,25.
Pri prenovi so se dotaknili tudi notranjosti, ki prinaša izboljšano opremo in materiale. Med novosti štejemo tudi številne varnostne sisteme, osempalčni zaslon in zagon vozila brez uporabe ključa. Pod motornim pokrovom bodo izključno štirivaljniki, v ponudbi bo tako pet dizlov z močjo od 66 do 130 kilovatov in s povprečno porabo 3,6 do 5,0 litra. Kupci bodo lahko izbirali tudi med štirimi bencinarji, vstopni bo 1,6-litrski z 90 kilovati, na vrhu ponudbe pa bo 2,0-litrski s 155 kilovati. Povprečno naj bi motorji porabili od 5,4 do 6,6 litra. Poleg običajnega šeststopenjskega ročnega menjalnika bo razredu B ukazoval tudi samodejni sedemstopenjski z dvojno sklopko, na voljo bo še štirikolesni pogon.
Ključna novost pri motorizaciji je novi razred B Electric Drive, ki je nastal s skupnim sodelovanjem Mercedes-Benza in ameriške Tesle. Električni B tako poganja sinhronski elektromotor s 132 kilovati (180 konjskih moči) ter ponuja 340 Nm navora. Z mesta do stotice naj bi prvo znamkino električno vozilo množične proizvodnje potrebovalo manj kot osem sekund, največja hitrost bo znašala 160 km/h. Razred B z električnim pogonom tako neposredno napada BMW i3 in VW e-golf, na ceste pride v prvem četrtletju 2015, s povprečno porabo 16,6 kilovatnih ur na 100 km pa naj bi z enim polnjenjem zmogel narediti 200 kilometrov.