Le nekaj dni po objavi novice o menjavi vodstva na vrhu Ferrarija, šef Fiata je na tem mestu zamenjal dolgoletnega predsednika Luca di Montezemola, Marchionne že kuje načrte za najslovitejšo znamko športnih avtomobilov na svetu.
Strategija je podobna kot pri Fiatu, Alfa romeu, Jeepu, Chryslerju in drugih znamkah Skupine FCA, v ospredju pa je rast prodaje, prihodkov in dobička. Montezemolo je stavil na ekskluzivnost, zato je lani omejil proizvodnjo ferrarijev na sedem tisoč. Marchionne pa jo želi povečati na deset tisoč enot letno in tako slediti ter ujeti ultra bogate kupce, katerih število narašča. Povečanje proizvodnje je predvideno za vse modele, vključno za superšportnika z vrha ponudbe - prek milijona evrov vrednega LaFerrarija, ki visoko ceno dosega tudi zaradi majhne omejene proizvodne serije.
Krajši čakalni seznam, nižje vrednosti avtov
"Čakalni seznam za ferrarije postaja predolg, kupci se bodo naveličali čakati," je na dogodku v italijanskem Baloccu za Autonews povedal Marchionne. Kako bo Marchionnejeva poteza vplivala na poslovanje Ferrarija, še ni jasno. Analitiki pa ocenjujejo, da zaradi povečane proizvodnje utegnejo pasti cene najbolj ekskluzivnih ferrarijev, ti sedaj že po nekaj letih presegajo vrednosti novih.