Avto

Jaguar XE napada nemško poslovno elito

Jaguar z modelom XE odkrito napada nemško trojko BMW 3, mercedes-benz C in audi A4. Dvolitrski turbodizel s 120 kilovati porabi le 3,7 litre, cena od 35 tisočakov, pri nas bo spomladi prihodnje leto

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

09.09.2014 01:38
Čas branja: 2 min

Indijci so ga dolgo napovedovali, danes ponoči pa so svoje napovedi uresničili. Jaguar se z novim XE podaja v boj razred nižje, tja kjer kraljuje nemška trojica BMW 3, mercede-benz razreda C in Audi A4. Res je v tem razredu še nekaj stranskih igralcev, denimo lexus IS, volvo V60, citrën DS5, delno tudi volkswagen passat, ki kupce lovi v bazenu kupcev običajnih in premijskih poslovnih avtomobilov.

Jaguar-XE-S-2016-1600x1200-wallpaper-04.1410219468.jpg.c.600px.jpg
Klasične oblikovne poteze, 4,67 metra dolžine in lahka gradnja, ki jo zaznamuje karoserije s 75 odstotno vsebnostjo aluminija.

Jaguar XE se je po petih letih postavil v bran izgubljenega, dejansko nikoli osvojenega mesta med prestižno druščino poslovnih limuzin. Novinec je oblikovan v nezamenljivem, pričakovanem hišnem slogu limuzine s poudarjeno masko, dolgim in nizkim motornim pokrovom, ozkimi žarometi, kupolasto streho, ki se strmo spušča proti limuzinskemu zadku s klasično zasnovo. Angleži niso eksperimentirali, obliko so večinoma povzeli po razred večjem XF, več inovacij pa so vgradili pod karoserijo novega XF.

Jaguar-XE-S-2016-1600x1200-wallpaper-1e.1410221671.jpg.c.600px.jpg
Karoserija novega XE je v 75 odstotkih izdelana iz aluminija.

Novinec z dolžino 4,67, širino 1,85 in višino 1,42 metra vseeno prinaša kar nekaj novosti in v teoriji dobre številke. Karoserija je v 75 odstotkih izdelana iz aluminija, kar XE prinaša zelo skromno težo. Izračunano na primeru najbogateje opremljene različice XE S s trilitrskim turbo motorjem; ta je s 1.475 kilogramih z vsemi tekočinami, od tekmeca BMW 335i lažja za 89 kilogramov. Novi XE je klasično zasnovana limuzina s pogonom na zadnja ali doplačilno na vsa štiri kolesa. Podvozje spredaj namesto Mcphersonove preme zaznamujejo dvoja prečna vodila, zadaj pa večvodilna prema, ki po besedah Jaguarja prinaša idealno prečno in vzdolžno čvrstost. Rezultat pa je, v povezavi s skromno težo in natančnim električnim servoojačevalnikom volana, ta zamenjuje hidravličnega, zelo natančno vodenje in športne lastnosti novega XE, ki naj bi bil zelo vozniško naravnan avto.

Jaguar-XE-S-2016-1600x1200-wallpaper-0f.1410222980.jpg.c.600px.jpg
Ravne in preproste poteze, dobri materiali in široka sredinska konzola.

Anglež v kabini ponuja klasične oblike armaturne plošče, nizko in široko sredinsko konzolo in obilo dodatkov. kot prvi na svetu predstavlja sistem all surface progress control (ASPC), katerega korenine segajo v preteklost terenske znamke Land rover. V praksi deluje kot tempomat pri nizkih hitrostih, opisuje tovarna. Aktiven je pri hitrostih med 3,6 in 30 kilometrov na uro, v tem območju pa natančno nadzoruje zavore in motor ter zagotavlja optimalen stik s kolesi tudi na zelo spolzkih podlagah brez, da bi voznik aktivno posegel vmes.

Druga novost je laserski prikazovalnik informacij na vetribransko steklo (head-up display) v visoki resoluciji in barvah, ki prikazuje hitrost, podatke navigacijske naprave in nekatere druge podatke. "Sistem je manjši in za tretjino lažji od konkurenčnih," zagotavlja Jaguar.

Jaguar-XE-S-2016-1600x1200-wallpaper-15.1410223054.jpg.o.600px.jpg
Osempalčni informacijski zaslon na sredinski konzoli se odziva na glasovne ukaze, ponuja povezljivost s pametnimi telefoni in povezavo do spleta za več povezanih naprav.

Stereo kamera meri razdaljo pred spredaj vozečimi in prilagaja hitrost, pospešuje ali zavira, glede na njihovo gibanje. Kamera ob tem prepoznava prometne znake, nanje opozori voznika, nadzoruje in opozarja ob nenamerni prekoračitvi sredinske in stranske črte na cestišču ter zaznava vozila v mrtvem kotu in pomaga pri parkiranju. Osempalčni informacijski zaslon na sredinski konzoli se odziva na glasovne ukaze, ponuja povezljivost s pametnimi telefoni in povezavo do spleta za več povezanih naprav, androidovih in applovih mobilnikov ter tablic. Prek njih lahko v XE nastavljate zamik delovanja klimatske naprave, nastavljate zaklepanje in odklepanje vrat in celo zaženete motor. Prek zaslona lahko spremljate tudi video konference.

Na koncu še stroji, ki prihajajo iz nove tovarne v Angliji. Za sedaj sta znani le dve različici, trilitrski V6 turbo bencinar iz modelov XF in F-type s 250 kilovati, ki povezan z osemstopenjsko avtomatiko XE S do stotice požene v 4,9 sekunde in nov dvolitrski turbodizel s 120 kilovati (163 konjskih moč), ki v povprečju porabi po tovarniških podatkih le 3,7 litra. Bencinsko ponudbo dopolnjujeta še fordova dvolitrska turbo motorja, več pa za sedaj ni znanega.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

Preberite tudi:

10.09.2014
08.09.2014
23.05.2015
FINANCE
Subvencije
Prihajajo novi naložbeni skladi: kdo jih bo upravljal in kdo financiral
Subvencije
VLAGANJE V PODJETJA
SubvencijeTeja Grapulin Prihajajo novi naložbeni skladi: kdo jih bo upravljal in kdo financiral

SID banka je napovedala štiri nove sklade, slovenski podjetniški sklad dva; upravljavce so oziroma bodo iskali prek razpisov.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 23. del): Zima z električnim avtom, kakšna sta bila poraba in doseg?
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 23. del): Zima z električnim avtom, kakšna sta bila poraba in doseg? 2

V zimskih razmerah in z zimskimi gumami je cupra born dosegla povprečen doseg 324 kilometrov. Avtocestni kilometri so ga spustili nekaj pod 300 kilometrov, bolj umirjena vožnja po mestu in podeželskih cestah pa ga je povečala na več kot 350 kilometrov.

FINANCE
Avto
V Bosni bodo izdelovali majhen električni avto
Avto
AvtoMiloš Milač V Bosni bodo izdelovali majhen električni avto 3

Dostavnik s 300-kilogramsko nosilnostjo in dosegom sto kilometrov med polnjenji, namenjen pa bo predvsem mestni dostavi. Iz GS-TMT ga bodo izvažali v Nemčijo in v nekatere druge države EU.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Manager
Kako humanoidni roboti v Amazonu že kažejo prihodnost delovnega okolja
Manager
Robotika
ManagerBloomberg Kako humanoidni roboti v Amazonu že kažejo prihodnost delovnega okolja 2

Družba Agility Robotics se je z dvonožnimi roboti usmerila v industrijo skladiščenja, sčasoma pa naj bi ti tudi polnili trgovske police in delali v bolnišnicah.

FINANCE
Subvencije
Kdaj od besed k reformam
Subvencije
KOMENTAR
SubvencijeTeja Grapulin Kdaj od besed k reformam 3

Od tega, ali bo vlada Roberta Goloba izpeljala nekatere glavne reforme, je odvisno tudi črpanje evropskih sredstev. Za zdaj še ni kaj pokazati, na reforme pa je vezanih več sto milijonov evrov.

FINANCE
Avto
Akrapovič sklenil večletno pogodbo s Ferrarijem
Avto
AvtoMiloš Milač Akrapovič sklenil večletno pogodbo s Ferrarijem 3

Ferrarijev dirkalnik 499P s 640 kilovati moči in maso le 1.030 kilogramov bo dihal prek Akrapovičevega izpuha.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)