Preteklih petindvajset let avtomobilske zgodovine je pisala in krojila tudi Mazda MX-5. V treh generacijah je bilo namreč izdelanih več kot 947 tisoč primerkov, s čimer se ponaša tudi z Guinnessovim svetovnim rekordom najbolje prodajanega dvosedežnega športnega avta vseh časov. Zdaj je napočil čas za naslednico, podobno kot mazda3 in mazda6 pa je tudi na novi MX-5 viden pečat novega oblikovalskega jezika Kodo, ki poudarja dušo gibanja.
Oblikovalci so poskrbeli za ostrejše linije in bolj agresiven videz, k čemur pripomorejo tudi LED žarometi. Značilno miatino podobo so nadgradili ter naredili bolj privlačen in drugačen avto. Četrta generacije miate je tako pripravljena tudi na nove, drznejše kupce, ki razmišljajo o pravem malem kompaktnem roadsterju.
Nova Mazda MX-5 je namreč za dobrih deset centimetrov krajša od predhodnice (391,5 cm), s tem je četrta generacija najkrajša v zgodovini. mali športni roadster je tudi za dva centimetra nižji, centimeter širši in se vozi na 1,5 centimatra krajši medosni razdalji (231,5 cm). Pokrov motorja je nižji, tanjši A stebriček pa povečuje preglednost. MX-5 ima seveda platneno streho, za njeno spremljanje in spravljanje bodo potrebne roke, opravilo pa lahko v nekaj sekundah opravite sede.
Poleg manjših dimenzij je MX-5 temeljito shujšala, izgubila je namreč 100 kilogramov in zdaj tehta manj kot tono. Inženirji so to dosegli s pomočjo aluminijastega pokrova prtljažnika, motornega pokrova in blatnikov. Vozniki nove MX-5 bodo manjšo težo pozdravili, saj bo pozitivno vplivala na vozne lastnosti in prihranek pri gorivu.
Pod motornim pokrovom bodo bencinski štirivaljniki skyactiv-G (predvidoma 1,5-litrski in močnejši 2,0-litrski), podvozje bo športno naravnano, pogon pa seveda speljan na zadnji kolesni par, za suveren prenos moči na cesto pa bo skrbela tudi mehanska zapora diferenciala. Menjalnik bo ročni, šeststopenjski.