Več kot 500 tisoč prodanih vozil v štirih letih je vodilne v francoskem koncernu PSA prepričalo v to, da DS postane samostojna tržna znamka. Njen DNK je skoncentriran tudi v konceptnem avtomobilu divine DS, kompaktnem štirivratnem modelu, ki v dolžino meri 4,21 in v širino 1,98 metra. Prednji del avtomobila je širok ter nosi okrasno masko, ki jo nosita DS 5LS in DS 6, bočne linije so jasne in ostre, vozilo pa nima zadnjega stekla. Luči zajemajo pomične smerne kazalce in lasersko tehnologijo.
Nov način doživljanja avtomobilov: hipertipizacija
Drzna je tudi notranjost, DS z modelom divine DS predstavlja koncept hipertipizacije, ki gre še dlje od personalizacije. Kupcem ponuja izbor notranjih oblog na ravni visoke mode z dragocenimi materiali, ki jih v avtomobilski industriji le redko uporabljajo. Armaturno ploščo in obloge vrat je mogoče zamenjati v zgolj 15 minutah, na voljo so tri različne kombinacije notranjosti. "Mâle" ponuja umirjen in sodoben svet, "Parisienne Chic" je povabilo v svet pariške prefinjenosti in elegance z materiali iz sveta visoke mode, "Fatale Punk" pa uteleša bolj predrzen svet, ki je mračnejši in glamurozen.
Vozniško mesto je izdelano kot kokpit in opremljeno z najnovejšimi digitalnimi sistemi. Pred voznikom tako ni zaslonov, temveč projekcijski prikazovalnik, na katerem se izpisujejo bistvene informacije za vožnjo. Nad volanom ga dopolnjuje še holografski prikazovalnik, pravokotno oblikovan volan pa obljublja zanimivo vozniško doživetje. Na sovoznikovi strani konzolo in armaturno ploščo prekriva enodelna prevleka, ki je zvita in povezana z oblogo vrat. Ta obdaja sovoznika, ki se tako znajde v svetu visoke mode in daleč stran od klasičnih smernic.
"Divine DS odlično združuje prefinjenost in tehnologijo in je pravzaprav esenca vsega, kar je in še bo znamka DS," je ob tem dejal Yves Bonnefont, generalni direktor znamke. Divine DS ima sicer vgrajen motor 1,6 THP s turbopolnilnikom, ki razvije 270 konjev ter ponuja največji navor 330 Nm pri 1.900 vrtljajih v minuti. Znan je iz modela Peugeot RCZ R.