Land Rover freelander gre po skoraj 17 letih v pokoj, namesto njega pa so na Otoku predstavili model discovery sport, ki se konstrukcijsko naslanja na model evoque. Kupcem ponuja bolj moderne linije, s čimer naj bi nagovarjal tudi mlajše kupce, hkrati pa ohranjal zaupanje njegovih tradicionalnih kupcev. Na trgu bo sprva na voljo z enim dizlom in zgolj štirikolesnim pogonom, javnosti bo predstavljen na pariškem avtosalonu, v tujini bo naprodaj v začetku prihodnjega leta za okoli 40 tisoč evrov.
Discovery sport je sicer dolg 4,59 metra in je za skoraj deset centimetrov daljši od predhodnika, med osema pa ponuja 2,74 metra prostora oziroma osem centimetrov več kot predhodnik. Novinec v kabini ponuja prostor za sedem ljudi, ob neuporabi se zadnja sedeža zložita v ravno dno, druga vrsta sedežev pa omogoča konkreten vzdolžni pomik (16 cm).
Model bo kupcem na voljo s tremi štirivaljnimi motorji, kot prvi bo to 2,2-litrski dizelski motor SD4, ki ponuja 188 "konjev". Sprva si bo moč omisliti zgolj štirikolesni pogon, na voljo pa bosta ročni šeststopenjski in novi devetstopenjski menjalnik. Pozneje prideta še dvolitrski bencinski motor s 176 kW (240 KM) in 339 Nm navora, ter povsem novi dizel. Oba motorja sta na voljo tako s šeststopenjskim ročnim in devetstopenjskim samodejnim menjalnikom, prav tako bo mogoča izbira med dvo in štirikolesnim pogonom.
Na spisku serijske in dodatne opreme je tudi Terrain Response2 ter kopica varnostno-asistenčnih sistemov. Obenem si bo moč omisliti head-up display ter sistem za prepoznavanje prometnih znakov. Kupci bodo izbirali tudi med številnimi barvami zunanjosti.