Poslovni mercedes-benz razreda C je s septembrom dobil dva nova dizelska motorja, ki ga bosta cenovno precej približala kupcem. Gre za 1,6 litrski turbodizel v dveh zmogljivostnih različicah s 85 oziroma 100 kilovati ter 280 oziroma 320 newtonmetri največjega navora. Motor v obeh različicah povprečno porabi 3,8 do štiri litre plinskega olja na sto kilometrov, limuzinski C 180 bluetec do stotice pospeši v 11,1, C 200 bluetec s sto kilovati pa v 9,7 sekunde. Motor smo doslej spoznali v renaultu meganu in nissanu qashqaiju, izkazal pa se je z mirnim tekom in ugodno porabo goriva.
Ključna lastnost renaultovih motorjev v mercedes-benzih razreda C pa je ugodnejša cena, šibkejši v limuzinskem C stane 32.790 evrov, močnejši C 200 bluetec pa 34.700 evrov oziroma 2.510 evrov manj od doslej najšibkejšega 2,1 litrskega turbodizla v C 220 bluetec.
Najnovejša različica renaultovega 1,6 litrskega dizla z dvema turbo polnilnikoma in 118 kilovati oziroma 160 konjskimi močmi, pa je za sedaj rezervirana le za Francoze in Japonce (poganjal bo tudi nissan x-trail).
Sodelovanje Renaulta in Daimlerja se je pričelo z modelom citan in razredom A ter nadaljevalo s smartom forfour, sedaj pa prehaja tudi na področje dražjih mercedes-benzov, čeprav nam je predsednik uprave Daimlerja Dieter Zetsche pred dvema letoma zatrdil, da bodo sestavni deli v mercedes-benzih na višji ravni kot v Renaultih, sodelovanje s francoskim proizvajalcem pa bo omejeno predvsem na dostavni program in znamko Smart.