Nemška mesta niso naklonjena prometnim ugodnostim za električna vozila, ki bi z blagoslovom vlade po 15. februarju za vožnjo v urbanih območjih lahko uporabljala pasove, rezervirane za avtobuse. Ugodnosti po načrtih ministra za transport vključujejo tudi brezplačno parkiranje za električna in hibridna vozila.
Nemci menijo, da želi državni vrh zagnati stagnirajoči domači trg vozil z ničelnimi izpusti, ne da bi za to ponudil davčne olajšave ali druge finančne ugodnosti. Zato se je očitno raje odločil za prometne ugodnosti. Združenje nemških mest tovrstnim ukrepom nasprotuje, v Berlinu, Hamburgu, Stuttgartu, Münchnu in Kölnu pa so že dali vedeti, da jih ne nameravajo uveljaviti.
Kritični so tudi v nemški organizaciji za zaščito potrošnikov. Moti jih določba v osnutku načrtovanih ukrepov, ki bi uporabo pasov za avtobuse dovolila tudi vozilom, kot je hibridni Porsche cayenne s 461 konjskimi močmi, čeprav ta avtomobil le malo prispeva k celotnemu zmanjšanju emisij.