Avto

Vihrava vitara vozi v pozabljen razred malih terencev

Suzuki je danes predstavil četrto generacijo nekdaj zelo priljubljenega terenca vitara, ta bo krajša in cenejša od športnega terenca S-cross, pri nas bo aprila 2015

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.08.2014 16:06
Čas branja: 1 min

Konec 80-ih let prejšnjega stoletja je bila pogost gost na naših cestah in brezpotjih, pozornost pa je kot magnet vlekla predvsem kabrioletska različica s pomično platneno streho v zadnjem delu, ki jo je Suzuki čez nekaj let ukinil. Gre za prvo generacijo suzukija vitare, manj kot štiri metre dolgega terenca s tremi vrati, štirikolesnim pogonom in 1,6 litrskim bencinarjem z zgolj 59 kilovati moči. V prvi generaciji se je vitara po svetovnih cestah vozila še brez današnjih bolj mehkih tekmecev - športnih terencev. Ti so jo, zaradi večje kompromisnosti, kasneje zasenčili, vitara pa je tudi v naslednjih dveh generacijah ostal preprost, razmeroma majhen (tudi v različici grand) in robusten terenec. V preteklem desetletju je vitara dobila evropskega klona pod znamko španske Santane. Ta je imela velike ambicije tudi na našem trgu, je leta 2002 napovedoval takratni zastopnik znamke Marijan Ružič, a iz posla ni bilo nič.

Suzuki-vitara.1409146073.jpg.c.600px.jpg
Nova vitara oblikovne poteze povzema po njenih predhodnicah. Čeprav na slikah deluje drugače, bo manjša in predvidoma tudi cenejša od suzukijevega športnega terenca S-cross.

Druga in tretja generacija vitare sta na našem trgu tako pustili precej skromen pečat, danes pa je Suzuki razkril že četrto generacijo, ki bo premierno predstavljena na oktobrskem avtosalonu v Parizu, na našem trgu pa bo aprila prihodnje leto. Razen oblike prednjega dela in boka Japonci niso razkrili. Zapisali so, da je novinka zasnovana na konceptu IV-4, ki je bil predstavljen lansko jesen, da bo štirikolesni pogon all-grip enak kot v modelu S-cross in, da bo novinka ponudila več možnosti individializacije, torej večjo izbiro barv in dodatne opreme kot doslej.

Znani motorji in pogon, a nova zasnova

Direktor slovenskega Suzukija Peter Verčič pa nam je povedal še, da bo novinka nekaj manjša in bolj robustna od modela S-cross (sodeč po konceptu bo dolga okoli 4,2 metra), od njega bo povzela že omenjeni štirikolesni pogon (osnovne različice bodo gnane le prek prednjih koles), 1,6 litrski dizelski in bencinski motor obakrat s 88 kilovati, vseeno pa bo zasnovana na novi platformi. Verčič pričakuje, da bo vitara tudi cenejša od S-crossa, cene sicer še niso znane. S čim bo dokazovala robustnost, poleg z večjo oddaljenostjo od tal in ali bo vitara ponujala tudi reduktor, v tem trenutku še ni znano.

Zgodba o razvoju razreda SUV in suzukiju vitari

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

07.04.2015
FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Avto
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
Avto
AvtoMiloš Milač Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Kot kaže, bo spet uspešna, a na vse bolj skromni osnovi razreda klasičnih limuzin in karavanov, ki se umikajo športnim terencem.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)