Tudi Volkswagen se ne more upreti tržnim smernicam, zato skrajšuje življenjske dobe tudi tradicionalnih modelov kot je Volkswagen golf. Ta je prvi in drugi generaciji na trgu vztrajal devet let, v treji le še osem, v četrti sedem, v peti pa le štiri in v šesti pet let. Res je sicer, da je preskok iz golfa V na VI pomenil le temeljitejšo prenovo, a je Volkswagen novincu leta 2008 vseeno nadel ime nove generacije. Časovnica opozarja na sprotno krajšanje življenjskega cikla novih modelov, ki ga narekuje konkurenca, ki je te že zdavnaj skrajšala na štiri do šest let.
Golf VII se odlično drži, prvi v Evropi, drugi v Sloveniji
Zato bo osma generacija golfa VIII na trg prišla že leta 2017, pet let po golfu VII, ki so ga inženirji lani postavili na povsem novo tehnično osnovo prilagodljive osnove MQB, pišeta nemška avtomobilistična revija Auto motor und sport in slovenski Avto fokus. Kako bo novi golf izgledal, seveda še ni jasno, za občutek pa objavljamo skico revije Avto fokus, ki nakazuje na precej radikalne oblikovne spremembe avtomobilske ikone, ki se je v zadnjih 40 letih namnožila v več kot 30 milijonih izvodov. Letos do konca julija je le v Evropi našel 312 tisoč kupcev, 14 odstotkov več kot v enakem obdobju lani, prodajni rezultat pa ga je uvrstil na vrh lestvice najbolje prodajanih avtomobilov v Evropi. V Sloveniji je golf VII s 1.855 resgistravijami do konca julija drugi najbolje prodajan avto na trgu, pred njim s prednostjo 163 vozi renault clio.
Jezen pogled, krajši motorni pokrov
Po tej predlogi bo imel novi golf nizke in dolge žaromete v LED tehnologiji, zadržal bo masko z dvema prečkama, spodnja bo kromirana. Motorni pokrov bo v prid daljšemu medosju in boljši prostornosti v kabini krajši in bolj pokončen, gube na njegovih robovih pa bodo poskrbele za bolj "jezen" pogled. Na novo bodo oblikovani tudi zadek in potniška kabina.
Shujšal bo za 50 kilogramov
Pod karoserijo bo manj sprememb kot na njej, novinec bo zasnovan na enaki modularni osnovi MQB kot golf VII. Lažji sestavni deli, predvsem prostorninsko skromnejši motorji, pa bodo po navedbah obeh revij prinesli v povprečju za 50 kilogramov skromnejšo maso.
Pomočniki iz passata
Kaj bo še novega? Novi golf bo ponudil nekaj sistemov, ki jih bo letošnjo jesen uvedel novi passat. Denimo samodejni parkirni pomočnik, samodejno zaviranje s prepoznavo pešcev, prikazovalnik na prednje steklo (head-up display), vmesnik mirror link, ki bo omogočil povezavo in preslikavo ikon iz vašega pametnega telefona na osrednji informacijski zaslon na dotik.
Trivaljniki in nadaljni razvoj e-golfa in hibridov
Na motornem področju prihaja nova generacija trivaljnih bencinskim turbo motorjev znana iz osveženega pola, e-golf bo imel večji doseg med polnjenji, v ponudbi pa bosta tudi klasični in priključni hibrid.