Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah? Nafta se je v minulem tednu dni podražila za 6,7 odstotka, kar je najvišji skok od letošnjega januarja
Krepki italijan z mnogo talenti Krepki italijan z mnogo talenti Robusten in vzdržljiv fullback je Fiatov odgovor na potrebe profesionalcev, prostoren, prilagodljiv in zmogljiv pa bo zadovoljil tudi pričakovanja običajnih uporabnikov pri njihovih vsakodnevnih opravkih, izletih v neznano in zabavi.
Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož Mercedes nove dobe nas je na prvih kilometrih prepričal s tišino in eksplozivnimi pospeški, kar bo razveselilo večino, saj kljub drugačnem pogonu ostaja mercedes
Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila nekaj družinske note.

Radikalno spremenjeni golf VIII prihaja že leta 2017

Čas branja: 2 min
26.08.2014  10:15
Objavljamo skico novega volkswagna golfa, ki bo z radikalno spremenjeno obliko med kupce zapeljal že po petih letih

Tudi Volkswagen se ne more upreti tržnim smernicam, zato skrajšuje življenjske dobe tudi tradicionalnih modelov kot je Volkswagen golf. Ta je prvi in drugi generaciji na trgu vztrajal devet let, v treji le še osem, v četrti sedem, v peti pa le štiri in v šesti pet let. Res je sicer, da je preskok iz golfa V na VI pomenil le temeljitejšo prenovo, a je Volkswagen novincu leta 2008 vseeno nadel ime nove generacije. Časovnica opozarja na sprotno krajšanje življenjskega cikla novih modelov, ki ga narekuje konkurenca, ki je te že zdavnaj skrajšala na štiri do šest let.

VW-golf-VIII.1409038878.jpg.s.600px.jpg
Tanjše in bolj drzno oblikovane prednje luči v LED tehnologiji, krajši in bolj pokončen motorni pokrov z gubama na robovih in še klasična maska z dvema prečkama, spodnja je kromirana. To obljublja skica novega volkswagna golfa, ki bo med kupce zapeljal leta 2017. Foto: Avto fokus

Golf VII se odlično drži, prvi v Evropi, drugi v Sloveniji

Zato bo osma generacija golfa VIII na trg prišla že leta 2017, pet let po golfu VII, ki so ga inženirji lani postavili na povsem novo tehnično osnovo prilagodljive osnove MQB, pišeta nemška avtomobilistična revija Auto motor und sport in slovenski Avto fokus. Kako bo novi golf izgledal, seveda še ni jasno, za občutek pa objavljamo skico revije Avto fokus, ki nakazuje na precej radikalne oblikovne spremembe avtomobilske ikone, ki se je v zadnjih 40 letih namnožila v več kot 30 milijonih izvodov. Letos do konca julija je le v Evropi našel 312 tisoč kupcev, 14 odstotkov več kot v enakem obdobju lani, prodajni rezultat pa ga je uvrstil na vrh lestvice najbolje prodajanih avtomobilov v Evropi. V Sloveniji je golf VII s 1.855 resgistravijami do konca julija drugi najbolje prodajan avto na trgu, pred njim s prednostjo 163 vozi renault clio.

Jezen pogled, krajši motorni pokrov

Po tej predlogi bo imel novi golf nizke in dolge žaromete v LED tehnologiji, zadržal bo masko z dvema prečkama, spodnja bo kromirana. Motorni pokrov bo v prid daljšemu medosju in boljši prostornosti v kabini krajši in bolj pokončen, gube na njegovih robovih pa bodo poskrbele za bolj "jezen" pogled. Na novo bodo oblikovani tudi zadek in potniška kabina.

Shujšal bo za 50 kilogramov

Pod karoserijo bo manj sprememb kot na njej, novinec bo zasnovan na enaki modularni osnovi MQB kot golf VII. Lažji sestavni deli, predvsem prostorninsko skromnejši motorji, pa bodo po navedbah obeh revij prinesli v povprečju za 50 kilogramov skromnejšo maso.

Pomočniki iz passata

Kaj bo še novega? Novi golf bo ponudil nekaj sistemov, ki jih bo letošnjo jesen uvedel novi passat. Denimo samodejni parkirni pomočnik, samodejno zaviranje s prepoznavo pešcev, prikazovalnik na prednje steklo (head-up display), vmesnik mirror link, ki bo omogočil povezavo in preslikavo ikon iz vašega pametnega telefona na osrednji informacijski zaslon na dotik.

Trivaljniki in nadaljni razvoj e-golfa in hibridov

Na motornem področju prihaja nova generacija trivaljnih bencinskim turbo motorjev znana iz osveženega pola, e-golf bo imel večji doseg med polnjenji, v ponudbi pa bosta tudi klasični in priključni hibrid.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Krepki italijan z mnogo talenti

Robusten in vzdržljiv fullback je Fiatov odgovor na potrebe profesionalcev, prostoren, prilagodljiv in zmogljiv pa bo zadovoljil tudi...

AVTO
Novice
Novice Kako bomo napad na naftna polja v Savdski Arabiji občutili na slovenskih bencinskih črpalkah?

Nafta se je v minulem tednu dni podražila za 6,7 odstotka, kar je najvišji skok od letošnjega januarja

AVTO
Novice
Novice Preboj elektrike in souporabe avtomobilov v Sloveniji 4

"Električni avto bo čez dve, tri leta, zapeljal v vsako slovensko vas" je v našem intervjuju napovedal generalni direktor Porscheja...

AVTO
Novosti
Novosti Konec pretvarjanja, z električnim EQC gre Mercedes na nož 23

Mercedes nove dobe nas je na prvih kilometrih prepričal s tišino in eksplozivnimi pospeški, kar bo razveselilo večino, saj kljub...

AVTO
Testi
Testi Za seksi obline je žrtvovala družinsko uporabnost 4

Mazda3 je avtomobil, ki lovi poglede ter popiha na dušo zahtevnejšim voznikom, na račun atraktivne oblike in športnosti pa je izgubila...

AVTO
Posel
Posel (Intervju) Danilo Ferjančič: Električni avto v vsako slovensko vas že v dveh, treh letih 3

Elektrika je prihodnost, trenutno največji izziv pa je najti dobre mehanike, ličarje in druge tehnične poklice. Te v Porscheju Slovenija...