Po besedah direktorja audijevega tehničnega razvoja Ulricha Hackenberga je prehod na 48-voltno omrežje pri nekaterih modelih (doslej so ga vgradili v koncepta A6 TDI concept in RS5 TDI concept) nujen zaradi razvoja električnih sistemov, ki so vse večji porabniki energije. Po njegovih besedah so 12-voltna električna omrežja dosegla mejo svojih zmožnosti. Skupaj namreč tako imenovani statični porabniki - predvsem pri nizkih temperaturah - do skrajnosti obremenjujejo alternator, ki razvije moč do tri kilovate. Za nove, dinamične porabnike, kot je na primer zmogljivi električno gnani kompresor, takšna moč baterije ne zadošča.
Audi zato rešitev vidi v dodatnem električnem omrežju z napetostjo 48 voltov, ki dopolnjuje 12-voltno omrežje. Kot pojasnjujejo v Audiju višja napetost omogoča uporabo kablov z manjšim presekom; teža kablov se je zato zmanjšala, prav tako tudi izguba moči. 48-voltno omrežje uporablja nove tehnologije baterij in zagotavlja znatno več moči kot 12 voltno omrežje s svinčevimi baterijami. Razvojni inženirji v Skupini Volkswagen so že zasnovali večstopenjski modularni sistem, med drugim tudi različico, v katero je vključen električno gnani kompresor. V trenutno najbolj izpopolnjeni različici se kompaktna litij ionska baterija z napetostjo 48 voltov uporablja kot vir energije v fazah, ko je motor izključen; DC /DC pretvornik je uporabljen za priklop 12 voltnega električnega omrežja. Litij ionska baterija deluje v povezavi z novim, učinkovitejšim generatorjem, ki pogon spremeni v pasivni hibrid. Zmogljivi generator doseže rekuperacijsko moč 10 kilovatov, kar je veliko več, kot je možno danes. Skupno je na ta način mogoče prihraniti do deset gramov ogljikovega dioksida oziroma približno štiri decilitre goriva na sto prevoženih kilometrov, pojasnjujejo pri Audiju.