Ostarela Škoda fabia je zadnje mesece izgubljala bitko s konkurenco, njena prodaja je lani na račun vitalnejših pola, clia in fieste padla pod 200 tisoč primerkov, v prihodnjih tednih pa se bo v boj za kupce spustila povsem nova Čehinja. Drugi najbolje prodajani model naj bi prinesel potreben nov zagon v razredu majhnih osebnih avtomobilov, ki je tržno vse bolj pomemben. Škoda je danes uradno razkrila zunanjost nove fabie, doma pa naj bi predvidoma stala manj kot 9.000 evrov.
Tretjo generacijo fabie so zrisali na enaki platformi, ki nosi prenovljenega Volkswagna pola. Glede na predhodnico je sicer krajša za slab centimeter (399,2 cm), vendar pa so inženirji na 247 cm podaljšali medosno razdaljo. Avto je ob tem nižji za 31 milimetrov (146,7 cm) in za kar devet centimetrov širši (173,2 cm). Takšni proporci bodo novi fabii vdahnili več dinamičnosti in čustev. V prtljažnik bo moč spraviti 330 litrov, glede na predhodnico pa je shujšala za 65 kilogramov - osnovna in najšibkejša različica bo tako tehtala manj kot tono.
Škoda fabia si bo motorje delile z VW polom, iz nemškega koncerna pa bo prevzela tudi večino varnostno-asistenčnih sistemov. Vstopna fabia bo na voljo z 1,0-litrskim bencinskim trivaljnikom v dveh različicah (44 in 55 kilovatov (60 in 75 KM)), na izbiro bo še 1,2-litrski štirivaljni turbobencinski TSI agregat s 66 (90 KM) oziroma 81 kilovati moči (110 KM). Za ljubitelje dizla bo na voljo 1,4-litrski TDI Greenline s 55 kilovati (75 KM), zanj obljubljajo povprečno porabo zgolj tri litre goriva na sto kilometrov, vse kaže pa da se poslavlja športna različica RS. V povprečju naj bi sicer poraba glede na predhodnico upadla za 17 odstotkov.