Še vroča BMW M3 in M4 s trilitrskim turbo bencinarjem s 317 kilovati (431 konjskimi močmi) navdušujeta novinarje in novopečene kupce z izjemnimi zmogljivostmi. Akrapovič iz Ivančne Gorice pa je z razvojem dveh izpušnih sistemov poskrbel, da bodo lastniki iz bavarskih športnikov potegnili še prijetnejšo motorno melodijo in boljše zmogljivosti.
Le s slip-on izpuhom do 7,3,...
Prvo stopnjo prinaša akrapovičev izpušni sistem linije slip-on je izdelan iz titana. Ima večje cevi kot pri originalu, te prinašajo nižji protitlak in intenzivnejšo motorno melodijo, rezultat pa je povečanje moči za 5,4 kilovata (7,3 konjske moči) pri 4400 vrtljajih in navora za 17,4 Nm pri 2350 vrtljajih. Izpuh je ob tem tudi lažji od originalnega, oblikovno pa pritegne s povsem na novo oblikovanimi zaključki iz titana ali ogljikovih vlaken ter zadnjega difuzorja iz ogljikovih vlaken.
...z evolution nadgradnjo pa do deset dodatnih konjev
Druga stopnja pa ne kombinacija slip-on izpuha in povezovalnih cevi evolution, zmogljivosti pa bavarcema s pomočjo bolj prostega pretoka izpušnih plinov (z odstranitvijo drugega kompleta katalizatorjev) izboljša za 7,5 kilovata oziroma 10,2 konjske moči pri 5.200 vrtljajih, navor zraste za 16 nevtonmetrov pri 2.450 vrtljajih. Pri Akrapoviču še dodajajo, da celoten sistem ne potrebuje ponovnega programiranja enote ECU, saj ne aktivira nobenih opozorilnih lučk. Sistemu so priložena priročna navodila za montažo. Poleg tega je možna tudi nadgradnja izpušnega sistema z izhodnimi cevmi iz nerjavnega jekla brez katalizatorjev za uporabo na dirkališču in primernega tudi za nadaljnje predelave avtomobila.