Avto

Renaultove električne sanje uradno dosegle tudi nas

Renault s svojo mično električno zoe in Centrom odličnosti nizkoogljične tehnologije previdno tipa teren električne mobilnosti v Sloveniji

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

06.08.2014 22:30
Čas branja: 1 min

Twizy, kangoo Z. E., fluence Z. E. in zoe so Renaultova električna vozila, ki so se nas do zdaj vztrajno ogibala, a odslej je drugače. Po Sloveniji se bo namreč vsaj tri mesece vozila elegantna mestna električna igračka z imenom zoe.

renault-zoe-xx.1407349654.jpg.o.600px.jpg
Renault ZOE

Renaultova električna vozila pri nas uradno niso bila naprodaj, s slovensko tablico se tako morebiti ponašajo le takšna, ki so jih navdušenci na lastno pest pripeljali iz tujine - tak primer je limuzinski fluence Z. E. Z zoe se utegne spremeniti tudi to, saj odslej za najmanj tri mesece nosi glavno vlogo pri predstavitvenem projektu trajnostne mobilnosti, s katerim Francozi s pomočjo Centra odličnosti nizkoogljične tehnologije (CONOT) iščejo odgovor na vprašanje, ali se v Sloveniji že splača vložiti v električni avtomobil. Projekt bo z doseženimi rezultati namreč eden izmed pomembnih dejavnikov pri odločitvi Renaulta, da s svojimi elek­tričnimi avtomobili vstopi na slovenski trg v polnem obsegu s srednjeročnimi in dolgoročnimi poslovnimi cilji.

Ozaveščanje Slovencev o prednosti električne mobilnosti

S prenosom znanja, pridobljenega ob razvoju nizkoogljičnih in brezogljičnih tehnologij, bo CO NOT obveščal in ozaveščal slovensko javnost o prednostih električne mobilnosti - tako glede zagotavljanja energetske neodvisnosti države kot doseganja okoljskih in podnebnih ciljev. Ob tem bodo preverjali tudi tržni potencial električne mobilnosti ter svetovali in podjetjem z večjimi voznimi parki v Sloveniji o smiselnosti zamenjave posameznih vozil z motorjem na notranje izgorevanje z vozili na električni pogon.

Potencial za učinkovitejše črpanje evropskih sredstev

Električna mobilnost v Sloveniji pa ne omogoča le doseganja okoljskih in klimatskih ciljev ter večanja energetske neodvisnosti države, marveč zagotavlja tudi številna delovna mesta; posebno pomembno je, da gre pri tem zlasti za taka z višjo dodano vrednostjo. Poleg velike makroekonomske vrednosti ima tudi velike možnosti za pametno specia­lizacijo ter učinkovitejše črpanje evropskih sredstev.

Kaj je renault zoe

Renault je mestno zoe predstavil leta 2013 kot prvi širšemu krogu kupcev cenovno dostopen električni avto za vsakdanjo rabo. V Angliji se prodaja za okoli 13.650 funtov, v Franciji za manj kot 16 tisoč evrov z vključeno subvencijo. Samostojnost avta naj bi teoretično znašala 210 kilometrov, v realnih razmerah na primeru primestne uporabe pa je mogoče prevoziti okoli 100 kilometrov v hladnem vremenu oziroma približno 145 kilometrov v zmernih pogojih. Za pogon zoe skrbi sinhroni električni motor, ki proizvede 65 kilovatov oziroma 89 konjskih moči in ponuja 220 newtonmetrov navora. Energijo črpa iz litij-ionske baterije zmogljivosti 22 kilovatnih ur, ki jo s hitrim polnjenjem lahko napolnimo v pol ure.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

11.03.2015
16.04.2015
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.