Ford ecosport, Opel mokka, Peugeot 2008, Renault captur,... je le nekaj odgovorov na prvega v razredu. Nissan juke je bil tisti, ki je utemeljil razred križancev med manjšimi avtomobili, za naklonjenost kupcev pa se bo v prihodnosti s podobnim izdelkom trudil tudi Hyundai. Iz tovarne so sporočili, da razmišljajo o takšnem modelu, ki bi dinamičen videz združeval z lastnostmi mestnega terenca.
Za osnovo bi pri Hyundaiju lahko vzeli koncept Curb, ki so ga predstavili leta 2011. Trenutno več informacij še ni znanih, po vsej verjetnosti pa bo tak model v salone pripeljal leta 2017.
Hyundai pa že resno pripravlja drugo generacijo manjšega modela i20, ki ga je razvil v svojem evropskem oblikovalskem studiu v nemškem Russelsheimu. Sodeč po prvih skicah bo dobil dinamičen videz, oblikovno pa povzema aktualne zadnje poteze Korejcev. Tako bo novi i20 imel šestkotno masko motorja, agresivna prednja žarometa ter ozek prehod med njima in odbijačem, kar poudari športnost, dinamičnejšo podobo bo dobil tudi na zadku. Tehnične podrobnosti še niso znane, motorna paleta pa naj bi bila vsaj na začetku nespremenjena. Novi i20 bo predstavljen jeseni v Parizu, naprodaj pa bo v začetku prihodnjega leta.