Toyota in Volkswagen bijeta oster boj za prestol največjega avtomobilskega proizvajalca na svetu, stanje pa še nikoli ni bilo tako izenačeno. Dva največja proizvajalca vozil v tekmi za prestol prvega na svetu namreč loči le okoli 30.000 prodanih vozil. Oba sta v prvem letošnjem polletju sicer presegla mejo petih milijonov prodanih vozil.
Japonska Toyota je v prvih šestih mesecih letošnjega leta prodala 5,097 milijona avtomobilov, nemški Volkswagen je bil na drugi strani brez upoštevanja hčerinskih družb Man in Scania, ki proizvajata tovornjake, v enakem obdobju pri 4,97 milijona prodanih vozilih, z upoštevanjem tovornjakov in avtobusov pa jih je prodal 5,066 milijona. Oba vodilna v branži sta si za letošnje leto za cilj zastavila preseči mejo 10 milijonov prodanih avtomobilov. Toliko novih vozil sicer ni v enem koledarskem letu doslej prodal še noben od proizvajalcev.
Medtem ko kupce zanimata predvsem cena in kakovost vozil, se proizvajalci spopadajo za raznorazne nazive, tudi neuradne, kamor spada status največjega na svetu. Prvi mož Volkswagna Martin Winterkorn je marca cilj doseči naziv vodilnega na trgu označil kot "zelo pomemben" za koncern, hkrati je to "zelo pomemben motivacijski dejavnik". Pri Toyoti so v začetku leta trdili drugače, tako je prvi mož japonskega proizvajalca za evropski trg Didier Leroy zagotovil, da za ohranitev naslova največjega ne bodo počeli "norosti". Po njegovem je pomembneje, da podjetje ustvarja dobiček.
Na tretjem mestu med največjimi avtomobilskimi proizvajalci na svetu je bil ob polletju ameriški General Motors, ki je prodal 4,92 milijona vozil.