Francoski PSA (Peugeot in Citroën) po nekaj letih negativnih številk ponovno dosega rast. V prvem polletju letos je prodal 1,54 milijona avtomobilov obeh znamk, šest odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Za dobre številke sta zaslužna predvsem Evropa z 12 odstotno rastjo in prodajo 956 tisoč vozil, ki so jo zagotovili novi modeli obeh znamk ter Kitajska s 28 odstotno rastjo, kjer Skupina s pomočjo 14-odstotnega solastnika (Dongfeng Motor Group) in drugim partnerjem Changan Automobile Motor Group povečuje proizvodnjo in izboljšuje tržni nastop.
Polom na trgih v razvoju
Z močno rastjo na omenjenih trgih je PSA uspel pokriti izgube na trgih v razvoju, kjer je prodaja zaradi slabotnosti trgov in neugodnih valutnih razmerij upadla za več kot četrtino. V Južni Ameriki za 27 odstotkov, V Rusiji za 26 odstotkov in v Rusiji celo za 37 odstotkov. "Še posebej uničujoče je menjalno razmerje euro/rubelj, politične napetosti na vseh trgih v razvoju pa prinašajo zelo nestabilne tržne razmere,"je za tuje medije izjavil predsednik uprave Peugeota Maxime Picat.
Rešitev je lokalizacija nabave in delov
Uspeh na omenjenih trgih bo PSA skušal izboljšati s širitvijo proizvodnje in nabave delov. Prvi mož Skupine Carlos Tavares si je zadal cilj 50 odstotni delež lokalne proizvodnje v Rusiji in Južni Ameriki v letu 2018, lani je bila 30 odstotna. S temi ukrepi želi Tavares doseči 50 odstotni delež prodaje izven Evrope do leta 2016.
V Sloveniji Citroën pozitivno, Peugeot rahlo negativno
V Slovenija ima Skupina PSA stabilno prodajo, znamka Citroën na četrtem mestu najbolje prodajanih znamka v Sloveniji jo je v prvem polletju povečala za 3,16 odstotka, znamka Peugeot na šestem mestu pa zmanjšala za 1,72 odstotka.