Avto

BMW samozavestno v tuja lovišča

BMW se počuti utesnjeno, zato se z novo serijo 2 active tourer podaja v druga lovišča, pričakovan izplen novih kupcev je 75 odstoten.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

20.07.2014 15:44
Čas branja: 3 min

BMW te dni predstavlja novo serijo 2 active tourer, prvi avto te znamke s pogonom na prednja kolesa in enoprostorsko zasnovo. Znamka, ki ima zadnji pogon zapisan v krvi, se je temu odrekla zaradi tržnih smernic, uspeha tekmeca mercedes-benza B in visokih prodajnih ciljev znamke, ki želi v nekaj letih doseči prodajo dva milijona vozil na leto. Nova serija 2 active tourer s klasično zasnovo karoserije in pogona vstopa v povsem nov razred kompaktnih enoprostorcev, tu ga čakajo povsem novi kupci, ki danes ogledujejo tekmeca iz Stuttgarta, volkswagnova golf sportsvan in touran, ford C-max, opel zafiro tourer in druge. BMW v nov svet vstopa zelo samozavestno.

BMW-2-Series-Active-Tourer-2015-1600x1200-wallpaper-06.1405862646.jpg.c.600px.jpg
Področje, ki ga obvladuje BMW s trenutnimi modeli je postalo pretesno. Zato se BMW odpoveduje tradiciji pogona in zasnove in s serijo 2 active tourer vstopa v nova lovišča, kjer je kupcev sicer veliko, a imajo ti drugačne zahteve in so bolj občutljivi na ceno.

Samozavesten nastop

"Pričakujemo, da bomo 75 odstotkov kupcev prevzeli drugim znamkam, predvsem tiste, ki bi se sicer odločili za mercedes-benz razred B ali volkswagen touran. Pomemben segment kupcev so mlade družine, s serijo 2 jih lahko osvojimo in hkrati zadržimo pri naši znamki. Novi model pa je pomemben tudi zato, ker bo trg prestižnih kompaktnih avtov v naslednjih desetih letih rasel hitreje kot celoten trg prestižnih znamk," je razloge za Autonews samozavestno pojasnil Frank Niederlaender iz BMW. Ali znamka, ki slovi po zadnjem in tudi štirikolesnem pogonu, obvlada tudi prednjega? "Imamo 13 let izkušenj z Minijem," odgovarja Niederlander.

Precej dražji od tekmecev

Samozavesten pa je BMW tudi pri cenah. Že tuji novinarski kolegi so komentirali da so visoke, na našem trgu pa bo bodo razlike med novim BMW in tekmeci še večje. Če primerjamo različice z največjim prodajnim potencialom. Volkswagen golf sportsvan 1.6 TDI pri nas denimo stane 20 tisoč evrov, mercedes-benz B 180 CDI 23 tisoč, novi BMW 216d pa bo po naših ocenah stal med 26 in 27 tisočakov. V tem hipu so znane le cene za 218d active tourer s 110 kilovati, ki stane 29 tisoč evrov, bencinski 218i s 100 kilovati stane 26.700 evrov.

BMW-2-Series-Active-Tourer-2015-1600x1200-wallpaper-6f.1405862894.jpg.s.600px.jpg
Oblika je prepoznavna, mere skoraj do potankosti enake kot pri mercedes-benzu razreda B in golfu sportsvanu, cena pa je nekaj tisočakov višja.

Še vedno BMW, a z drugimi odlikami

Kako bo omenjene cene sprejel slovenski trg, še ni jasno. Jasno pa je, da bo kupec z novo serijo 2 active tourer, čeprav za veliko denarja, dobil dober paket. Znamka je lahko samozavestna zaradi sodobne gradnje novinca, ki se z dolžino 4,34 metra uvršča neposredno ob bok razreda B in golfa sportsvana. V kabini je tipičen BMW, kljub drugačni zasnovi in pogonu. Ob tem pa je precej bolj prilagodljiv kot drugi modeli serije 1 in 2. Denimo naslon prednjega desnega sedeža je moč podreti in v novi BMW naložiti predmete z dolžino do 2,4 metra. Pokrit predal med prednjima sedežema lahko sprejme 1,5 litrsko plastenko. Zadnja klop pa je vzdolžno pomična in deljiva v razmerju 40:20:40 (ima torej dva enakovredna stranska sedeža in bolj pomožen sredinski). Prtljažnik v osnovi meri 468 litrov, 18 manj kot v mercedes-benzu razreda B. Ob podrti zadnji klopi pa zraste na 1.510 litrov - 35 manj kot v razredu B. Številke niso presenetljive, saj jih neprestižni tekmeci (volkswagen touran, citroen C4 picasso in drugi) zlahka presežejo.

BMW-2-Series-Active-Tourer-2015-1600x1200-wallpaper-20.1392368455.jpg.o.600px.jpg
Prostornost, prilagodljivost, višji položaj za volanom,.... so lastnosti, ki smo jih doslej ločeno pripisovali X ali gran turismo modelom te znamke, 2 active tourer pa vse združuje pod eno streho.

BMW-2-Series-Active-Tourer-2015-1600x1200-wallpaper-c3.1405863145.jpg.o.600px.jpg

Lahka zasnova, nizko težišče

Razmeroma skromne mere poleg lahke konstrukcije karoserije, vsaj pri bencinskih različicah prinašajo ugodno nizko maso - osnovni model 218i z ročnim šeststopenjskim menjalnikom tehta 1.320 do 1.359 (različica s samodejnim menjalnikom) kilogramov oziroma 75 manj kot njegov tekmec. BMW obljublja tudi nizko težišče, kljub 15,6 centimetrski oddaljenosti karoserije od tal in zelo natančno vodenje active tourerja, za kar skrbijo elektromehanski volanski mehanizem in na novo razviti prednja prema z enojnim zgibom in vzmetnimi nogami ter zadnja večvodilna prema s prav tako ločenimi vzmetmi. Njuna zasnova je sicer bolj v prid prostorski izkoriščenosti, a po zapisu BMW so stabilnost zadaj zagotovili s pomožnim okvirjem, ki povezuje premo in karoserijo in zelo togimi prečniki.

BMW-2-Series-Active-Tourer-2015-800x600-wallpaper-16.1405863196.jpg.c.600px.jpg
BMW obljublja tudi nizko težišče, kljub 15,6 centimetrski oddaljenosti karoserije od tal in zelo natančno vodenje active tourerja, za kar skrbijo elektromehanski volanski mehanizem in na novo razviti prednja prema z enojnim zgibom in vzmetnimi nogami ter zadnja večvodilna prema s prav tako ločenimi vzmetmi.

Pod pokrovom bodo tri in štirivaljni stroji znani iz BMW in Minijev. Osnovna 214i in 218i bo poganjal 1,5 litrski trivaljni turbo s 75 kilovati iziroma 100 kilovati, najmočnejši dvolitrski štirivaljnik v 225i bo zmogel 170 kilovatov. Dizelsko ponudbo pa bodo zastopali trivaljni 216d s 85 kilovati in štirivaljna 218d s 110 in 220d s 135 ali 140 kilovati. Najmočnejša motorja bosta na voljo tudi s štirikolesnim pogonom.

BMW-2-Series-Active-Tourer-2015-1600x1200-wallpaper-ac.jpg.o.600px.jpg

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

Preberite tudi:

25.11.2014
07.06.2015
FINANCE
Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine?
Finance
POKOJNINSKA REFORMA
Tanja Smrekar Ali bo vlada znižala najvišje pokojnine? 2

Kje so nevarnosti, da bi bile pokojnine za tiste, ki plačujejo največ, lahko še bolj omejene oziroma nižje kot po zdajšnjem sistemu?

FINANCE
Okolje & energija
TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube
Okolje & energija
ENERGETIKA
Okolje & energijaPetra Sovdat TEŠ bo čez praznike stal: ne zaradi nege, temveč zaradi izgube 1

Lastna proizvodna cena elektrike iz šoštanjske termoelektrarne je po neuradnih podatkih trenutno približno dvakratnik tržne.

FINANCE
Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala?
Finance
Špela Mikuš Prepoved vs. omejitev. Katera taktika bo zmagala? 2

Na koncu gre pri obeh taktikah omejevanja tehnoloških velikanov za svoj lastni interes, za interes "lokalnih" podjetij.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Transport in logistika
Bo Avtobusno postajo Ljubljana prevzel Nomago?
Transport in logistika
Potniški promet
Transport in logistikaNataša Koražija Bo Avtobusno postajo Ljubljana prevzel Nomago? 5

Nomago že upravlja 15 avtobusnih postaj v Sloveniji, med vsemi pa je poslovno najzanimivejša prav ljubljanska.

FINANCE
Avto
V Slovenijo zapeljal prihodnji "best seller" znamke Ford
Avto
AvtoJure Šujica V Slovenijo zapeljal prihodnji "best seller" znamke Ford 2

Ford tourneo courier naj bi pomenil nadomestilo za opuščene enoprostorce, kupce pa naj bi pritegnil z nekoliko bolj terenskim videzom, prostornostjo, predvsem pa ceno, ki se začne pri dobrih 24 tisoč evrih.

FINANCE
Predlog: v NS Triglava ostaja nekdanji član uprave Triglava in Petrola Igor Stebernak, na novo prihaja Rok Ponikvar
Finance
SKUPŠČINA
Tanja Smrekar Predlog: v NS Triglava ostaja nekdanji član uprave Triglava in Petrola Igor Stebernak, na novo prihaja Rok Ponikvar

Predlagana dividenda je 1,75 evra bruto na delnico

FINANCE
Prevozi
Uspešno leto 2023 za avtobuse MAN
Prevozi
PrevoziMarko Čopi Uspešno leto 2023 za avtobuse MAN

Prihodnje leto bo že polovica mestnih avtobusov MAN električnih, leta 2030 pa že 90 odstotkov vseh avtobusov MAN v Evropi.