Opel ostaja v družbi zmagovalcev evropskega avtomobilskega trga, tako je junija glede na isto lansko obdobje povečal število prvih registracij novih avtomobilov za šest odstotkov. Rast znamke na trgu je sicer večja od krepitve celotnega trga, saj je obseg celotne prodaje na evropskem trgu junija letos za spoznanje manjši. S 104.000 prvič registriranih novih vozil je Opel v Evropi junija povečal tržni delež za 0,4 odstotka, na 6,4 odstotka.
Uspešno prvo polletje
Tudi prvo polletje je bilo uspešno, saj so prodali več avtomobilov kot lani. Od januarja do junija je znamka povečala prodajo za štiri odstotke. S 564.000 prodanih avtomobilov je tržni delež ob tem povečala na 5,9 odstotka, rast Opla je tako bila za eno odstotno točko večja od rasti celotnega trga. K temu je pripomogla mokka, prihajata nova vivaro in corsa.
Pri nas se krepi prodaja vozil na plin
Opel je junija in v prvih šestih mesecih letos povečal tržni delež na enajstih evropskih trgih, vključno s Slovenijo. Zdaj ima 9,1-odstotni tržni delež, kar je najboljši rezultat zadnjih dveh let. Opel je sicer v Sloveniji vodilni proizvajalec na vedno večjem trgu tovarniško predelanih vozil na avtoplin (LPG), saj dosega kar 80-odstotni tržni delež. Plinska alternativa je na voljo pri večini Oplovih modelov, v letošnjem letu pa je že dosegla napovedanih pet odstotkov prodaje ter ohranja trend rasti.