Izbrali prvega moža BMW, ki se bo podal v lov na Teslo Izbrali prvega moža BMW, ki se bo podal v lov na Teslo Novi izvršni direktor bo v skupino prinesel svež zagon za oblikovanje mobilnosti prihodnosti
V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa Nemški inštitut za solarne energijske sisteme Fraunhofer odpira boj za najbolj trajnostni vir energije. Po raziskavi inštituta, ki zajema celotno dobo od proizvodnje, uporabe do razgradnje vozil, so avtomobili na vodik in gorivne celice do okolja bolj prijazni kot klasični električni.
Nevihta tokrat v Mercedes-Benzu, upad trga ter soočenje elektrike in vodika Nevihta tokrat v Mercedes-Benzu, upad trga ter soočenje elektrike in vodika Minuli teden je grmelo v BMW, ta teden pa v Mercedes-Benzu. Tudi na lokalni ravni, saj naj bi bil ljubljanski Autocommerce tik pred prodajo švicarskemu trgovcu Emil Freyu, smo ekskluzivno objavili. Objavljamo še raziskavo o ogljičnem odtisu električnega in vodikovega pogona. Evropska prodaja avtov upada, bencin se draži, Lotus se vrača z izjemnim električnim superšportnikom ...
Električni superavto oznanja vnovični preporod Lotusa Električni superavto oznanja vnovični preporod Lotusa Nov super avto včasih super znamke Lotus. Novi evija je najmočnejši serijski električni avto na svetu. Njegova proizvodnja se začne v začetku prihodnjega leta.

Kolekcija 2011: zadržana, udobna in ugodna

Čas branja: 3 min
10.07.2014  13:44
C4 je citroën stare šole; oblikovno zadržan in udoben, s ceno 16.500 evrov, bogato opremo in odličnim dizlom pa tudi cenovno ugoden

Ne, niste se znašli na našem portalu Ftrendi in ne bomo delili modnih nasvetov, ampak se bomo posvetili citroënu C4. Modelu, ki šteje tri leta, kar je danes v avtoindustriji že kar precejšnja starost. Na trgu se v zadnjem času pojavlja predvsem z visokimi popusti, kot kakšen stari kos oblačila, denimo kolekcije 2011 v tekstilnih outletih. Sliši se slabšalno, a v resnici ni.

P4140090.jpg.o.600px.jpg
Lahko ga gledate zviška, a natančna ocena pokaže, da C4 ponuja veliko za odštet denar. Z odličnim dizlom e-HDI 115 in bogato opremo collection stane 17 tisočakov. Bencinski stroji so še precej cenejši.

Klasika s sodobnimi vložki

C4, čeprav v srednjih, nikakor pa ne v poznih letih, ima cel kup adutov, ki bodo prepričali manj zahtevne, praktične in tudi preračunljive kupce. Njegov letnik prinaša tudi nekaj prednosti, ki jih novejši modeli ne poznajo, ob tem pa v različici e-HDI 115 in tudi nekaterih bencinskih sploh ni star, sodi v kolekcijo 2011 z izboljšavami (tehniko) letnikov 2013 in 2014.

P4140104.1404990009.JPG.s.600px.jpg
Izvirnosti mu že leta 2011 nismo priznavali, se pa počasi stara. Prtljažnik je s 408 osnovnimi litri še danes med največjimi.

Primerjava z bratrancem opozori na starejši letnik

Oblika je še precej klasična, C4 cactus je v primerjavi s C4 iz drugega sveta. C4 je kot golf v citroënovi ponudbi, klasičen in predvidljiv. Ne zbuja čustev, pa tudi odpora ne. Stara je tudi zasnova, kar se pozna predvsem pri teži, ki je za 120 kilogramov višja kot pri bratrancu peugeotu 308 in dolžini 4,33 metra, osem centimetrov več kot pri 308, ki jih v kabini ni zaslediti. Prostora je sicer dovolj, ergonomija za volanom je dobra, a ne brezhibna, prostornost zadnje klopi solidna, 408 litrski prtljažnik pa še danes preseže večino tekmecev.

P4140054.1404990110.JPG.n.600px.jpg
Klasika v kabini z mehko plastiko na armaturi, orjaškim volanom posejanim s kupom stikal, majhnim zaslonom na sredinski konzoli, mehkimi in udobnimi sedeži,..

Iz časa stikal in velikih ter polnih volanov

Klasika ni vselej napačna, v primeru C4 denimo prinaša umirjeno armaturno ploščo iz gumirane plastike, ki je mehkejša in prijetnejša na otip kot pri večini tekmecev, prinaša tudi cel kup stikal, ki so starejšim kupcem razumljivejša kot sprehajanje po informacijskem zaslonu. Prinaša pa tudi lahkoten, a prevelik volan s celim kupom stikal tudi na njem. Ta bo

ustrezal le redkim.

P4140059.1404990269.JPG.o.600px.jpg
Športni le na pogled, v resnici so predvsem udobni. Velik ročaj ročne zavore (v ozadju), danes imajo tekmeci večinoma že električno, na istem mestu pa večji predal.

Udobje na prvem, dinamika na zadnjem mestu

Zadržane ambicije pomenijo tudi več citroënovskega duha, denimo mehko in udobno podvozje, ki lepo požira cestne luknje, čeprav ni tako zanesljivo in nevtralno v zavojih. Že omenjen mehak, čeprav manj natančen volan in ročni šeststopenjski menjalnik, ki uboga le nežno roko, trdi pa se upira z zatikanjem in dolgimi gibi.

Eden najboljših turbodizlov na trgu

Prav nobene zamere pa nismo našli pri 1,6 litrskem turbodizlu e-HDI 115, ki sodi v enako, torej najvišjo kakovostno kategorijo kot renaultov in nissanov DCi130, hondin 1,6 I-DTEC, veseli pa bi ga bili tudi pri Volkswagnu. Motor teče tiho, mirno in se zelo živahno odziva na dodajanje plina. ob tem ima majhen razpon porabe, z nežnim pritiskanjem na plin, kar zaradi visokega navora sploh ni mučno delo, boste porabili le dobre štiri litre, tudi ob grobi vožnji pa boste porabo štirivaljnika težko spravili prek šestih litrov. Naše povprečje se je ustavilo pri 5,1 litrih. K ugodnim številkam prispeva tudi sistem start&stop, motor ugasne še v gibanju, pri hitrostih pod 11 kilometrov na uro.

P4140101.1404990434.JPG.c.600px.jpg

P4140102.1404990496.JPG.o.600px.jpg
Veliko opreme in kroma v paketu collection.

Cena kot golf, a s precej več opreme in boljšim motorjem

Na koncu še oprema in cena. Citroën C4 1.6 e-HDI 115 collection poganja eden boljših in dražjih motorjev v ponudbi, oprema collection pa poleg usnja na volanu in prestavni ročici, 16 palčnih aluminijastih koles, samodejne klimatske naprave, MP3 predvajalnika, parkirnih senzorjev, popolne varnosti (razen sistema za samodejno zaviranje v mestu), ponuja še cel kup stilističnih dodatkov v obliki kroma. Za vse to Citroën zahteva 16.500 evrov oziroma manj kot stane golf 1.6 TDI, sicer tehnično popolnejši avto, a z osnovno opremo in tremi vrati.

C4 je torej tipičen predstavnik outlet ponudbe, v tem primeru avtomobilske, za skromno ceno ponuja veliko, čeprav s seboj vozi nekaj slabosti stare kolekcije.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Izbrali prvega moža BMW, ki se bo podal v lov na Teslo

Novi izvršni direktor bo v skupino prinesel svež zagon za oblikovanje mobilnosti prihodnosti

AVTO
Novice
Novice V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa 29

Nemški inštitut za solarne energijske sisteme Fraunhofer odpira boj za najbolj trajnostni vir energije. Po raziskavi inštituta, ki...

AVTO
Novice
Novice Nevihta tokrat v Mercedes-Benzu, upad trga ter soočenje elektrike in vodika

Minuli teden je grmelo v BMW, ta teden pa v Mercedes-Benzu. Tudi na lokalni ravni, saj naj bi bil ljubljanski Autocommerce tik pred prodajo...

AVTO
Novosti
Novosti Električni superavto oznanja vnovični preporod Lotusa 13

Nov super avto včasih super znamke Lotus. Novi evija je najmočnejši serijski električni avto na svetu. Njegova proizvodnja se začne v...

AVTO
Novice
Novice Musk se je poigral s cenami tesel

Pocenila sta se modela S in X, iz ponudbe so umaknili cenejši različici, ki sta imeli začetno ceno 78.300 in 83.200 evrov. Za koliko se...

AVTO
Neuradno: Oderlap & Co. tik pred prodajo ljubljanskega Autocommercea

Slovenski distributer znamke Mercedes, ki je nekoč sodil v holding ACH, naj bi kmalu dobil novega lastnika

AVTO
Novosti
Novosti Mercedesov trio po okusu zvezdnikov 3

Mercedes-Benz je v Slovenijo pripeljal novo in najmanjšo limuzino razreda A ter prenovljena modela GLC in GLC coupe. Za volanom limuzine...

AVTO
Posel
Posel Daimler zaradi vpoklica in težav z dizlom znižal napovedi

Nemški avtomobilski velikan je še eno v vrsti podjetij, ki je znižalo napovedi

AVTO
Novosti
Novosti Največja škoda raste v razredu, ki ga drugi zapuščajo

Škoda superb se je v tretji generaciji zavihtela na drugo mesto v prodaji poslovnih limuzin in karavanov v Evropi. Z bratrancem passatom...

AVTO
Posel
Posel Konec srbskih sanj, Volkswagnovo tovarno bodo dobili Turki 10

Nova Volkswagnova tovarna, izdelovala bo škodo karoq in seata ateco, bo leta 2022 zrasla v turškem Izmirju.

AVTO
Novice
Novice Kitajska razmišlja o spodbudah za hibridna vozila 1

Kupci hibridnih vozil ne bi bili upravičeni do subvencije, avtomobilski proizvajalci bi za prodajo hibridov prejeli manj negativnih točk...

AVTO
Novice
Novice Poletna nevihta v BMW, slovaška avtoindustrija in resnica o Magni v Hočah

Medtem ko v senci ob morju že marsikdo srka caipiringo, laško ali karlovačko pivo ali pa malvazijo s pljunkom "kisle", nevihte...