BMW je zadnja leta po prodaji nesporna Številka ena med izdelovalci premijskih vozil, a je hkrati ves čas pod močnim pritiskom Audija in Mercedesa, ki z novimi modeli - tudi pod taktirko Slovenca Roberta Lešnika - išče pot na vrh. Vsi trije proizvajalci so v prvem polletju sicer dosegli rekordno prodajo, BMW pa je izgubil še nekaj prednosti pred obema.
Bavarci so v prvem polletju prodali 886.347 vozil, kar je deset odstotkov več kot lani. K uspehu je največ pripomogla krepitev prodaje njihovih SUV modelov, kot so X1, X3 in X5, ki se jim bosta pridružila prenovljeni X6 in novi X4, za ohranjanje vodstva pa bo poskrbel tudi novi BMW 2 active tourer.
Drugouvrščeni Audi je imel še rahlo boljše rezultate, prodaja je poskočila za 11 odstotkov na 869.350 vozil, za kar zasluge nosi družina modelov A3 ter športni terenci Q3, Q5 in Q7.
Še bolje se je odrezal Mercedes-Benz, ki mu je prodaja zrasla za 13 odstotkov na 783.520 vozil. V Stuttgartu se v prihodnje nadejajo še boljših rezultatov, saj so začeli s prodajo razreda C, slednjemu pa se bo kmalu pridružila še karavanska različica - to bomo preizkušali prihodnji teden.
Po zaključenem prvem polletju lahko ugotovimo, da je BMW izgubil še nekaj prednosti - Audi je razliko znižal na 16.997 vozil, lani tak čas je znašala 23.760 vozil. Mercedes na račun okrepljene prodaje zdaj zaostaja za 102.827 avtomobilov, glede na BMW je zaostanek zmanjšal za šest odstotkov.