Oplova corsa je na sceni že 32 let, proti koncu leta pa med kupce pripelje že peta generacija. Danes so Nemci razkrili zunanjo podobo njihove male zvezde, ki vsaj na prvi pogled ne more skriti podobnosti z adamom in merivo. Korenitih sprememb je bilo deležno tudi podvozje, kjer bosta na voljo športno in komfortno, novi so tudi motorji, premiera pa bo jeseni v Parizu.
Nova Opel corsa v dolžino meri okrogle štiri metre, medosna razdalja pa 2,51 metra. Notranjost corse je večja in prostornejša, ponuja svež dizajn, kupce naj bi privabljala tudi s kakovostnimi materiali in naprednim multimedijskim sistemom IntelliLink. Boljše je tudi ozvočenje, volan je nov, serijska oprema pa je bogatejša. Na sredini armaturne plošče kraljuje 7-palčni barvni zaslon na dotik, prek katerega je moč povezati pametne telefone z iOs in Androidom ter uporabljati različne aplikacije.
Corsa bo prvič opremljena z biksenonskimi žarometi, LED dnevnimi lučmi, vozniku bodo v pomoč opozorilnik za nenamerno menjavo voznih pasov, opozorilnik za mrtvi kot, sistem za preprečevanje trkov ter Opel Eye, ki prepoznava prometne znake. Cora bo opremljena tudi s sistemom nadzora tlaka v pnevmatikah, damam bo še posebej všeč pomočnik pri speljevanju v klanec, potniški prostor bo dodatno lahko razsvetlilo panoramsko strešno okno, v pomoč pri vzvratni vožnji bo tudi kamera.
Največji poudarek pod motornim pokrovom bo namenjen litrskemu turbo trivaljniku v dveh zmogljivostnih izvedenkah. Šibkejši zmore 60 kW (90 KM), močnejši 85 kW (115 KM), ponuja pa 170 Nm navora pri 1800 vrtljajih v minuti. Menjalnik je v obeh primerih ročni šeststopenjski, s sistemom Stop/Start izpolnjuje emisijske standarde Euro6. Kupcem bo na voljo tudi nov 1,4-litrski turbo motor s 74 kW (100 KM) in 200 Nm navora, pristaši dizla pa bodo posegli po 1,3-litrskim CDTi motorju, ki zmore 55 kW (75 KM) oziroma 70 kW (95 KM). Z novo corso bo Opel na trg pripeljal tudi novi šeststopenjski samodejni menjalnik in novi robotizirani ročni menjalnik Easytronic 3.0.