Avto

Passat VIII se na ogled postavi

Volkswagen je razkril zunanjo podobo novega passata, ki naj bi se v svoji osmi reinkarnaciji bojeval z bolj prestižnimi tekmeci

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

04.07.2014 11:41
Čas branja: 2 min

Pri Volkswagnu že nestrpno pričakujejo prihod paradnega konja, osme genercije passata, ki naj bi imel ambiciozno nalogo - kosal naj bi se s prestižnimi tekmeci, kot so BMW serije 3, Mercedes razred C in Lexus IS. Novinec se bo na ogled postavil jeseni na pariškem avtosalonu, pri Volkswagnu pa so tudi uradno razkrili njegovo zunanjo podobo.

vw_passat.20140704113131.jpg.s.600px.jpg

Passat VIII ima bolj mehkejše linije, od predhodnika je krajši za dva milimetra, za 14 mm nižji in za 12 mm širši. Zasnovan je na podaljšani koncernski MQB platformi, ki je prinesla skoraj stokilogramski prihranek pri teži. Karoserija je prvič delno izdelana tudi iz aluminija, zato je lažja kot pri predhodniku, kljub temu pa so inženirji izboljšali njeno čvrstost za dva tisoč Nm na 25 tisoč pri variantu.

vw_passat1.20140704113234.jpg.s.600px.jpg

Na prednjem delu novinca je zdaj nova identiteta znamke s kromirano masko treh vzporednih linij, žarometa sta pomaknjena bolj nazaj, na zadku sta v odbijač umeščena dva zaključka izpušnega sistema. V notranjosti so se osredotočili na nove tehnologije in udobje, namesto klasičnih merilnikov je tam opcijsko 12,3-palčni zaslon, serijski pa bo sredinski 6,5-palčni barvni zaslon. Potniški prostor na račun krajšega sprednjega in zadnjega previsa nudi več prostora, predvsem za glave, saj je sedalni del nameščen nekoliko nižje. Več prostora je tudi v prtljažniku, v limuzini je zrasel za 21 litrov na 586 litrov, v karavanu pa za 47 litrov na 650 litrov.

vw_passat2.20140704113310.jpg.o.600px.jpg

Volkswagen je od leta 1973 izdelal 22 milijonov passatov, kar pomeni, da je najbolje prodajana poslovna limuzina vseh časov. Od teh 22 milijonov se jih 30.548 še vedno vozi po slovenskih cestah.

Kaj smo že zapisali o passatovih motorjih in novih tehologijah

O motorjih: Novi passat bo na tem področju ponudil kar veliko sprememb, med njimi tudi nov ''super'' dizel 2.0 TDI biturbo. Z dna ponudbe se bo 1,6 litrski TDI končno rešil podhranjenosti 77 kilovatov, z močjo 88 kilovatov (120 konjskih moči) se bo približal tekmecem iz Francije, Japonske, Italije,... V različici bluemotion bo v ozračje izpustil le 95 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, kar je enako tovarniški porabi 3,6 litra na sto kilometrov. Naslednji stopnji v podnubi bosta predstavljala dvolitrska TDI s 110 in 140 kilovati, povsem na vrhu pa bo 2.0 TDI biturbo z dvema turbo polnilnikoma, 500 nevtonmetri največjega navora, močjo 176 kilovatov (240 konjskih moči in porabo dobrih pet litrov na sto kilometrov. Bencinske vrste bodo zastopali 1.4 TSI s 92, 1.8 TSI s 132 in 2.0 TSI s 206 kilovati. Prihodnje leto pa bo na voljo še bencinski plug-in hybrid z 1,4 litrski motorjem TSI s 115 kilovati in eletričnim s 109 kilovati (moč sistema bo 155 kilovatov) ter dosegom 50 kilometrov zgolj s pomočjo električne energije.

O tehnologiji: Passata sestavlja nova in že znana tehnika, k zadnji sodi 12,3 palčni interaktivna armaturna plošča oziroma digitalni zaslon ločljivosti 1.440 x 540 znan iz audija TT, ki je v celoti prilagodljiv. Merilniki bodo v passatu sicer drugačni kot v audiju TT, vse ostalo pa je na predstavitvi delovalo zelo podobno. Zaslon boste lahko prilagajalo po svojih željah. Osrednji del bosta v osnovni nastavitvi napolnila digitalna merilnika hitrosti in vrtljajev, ko boste vklopili karto navigacijskega sistema, potovalnega računalnika in drugih funkcij, pa se bosta umaknila v kot zaslona.

Foto: Volkswagen, Netcarshow

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

06.07.2014
21.05.2014
FINANCE
Okolje & energija
Stroški energetske krize: koliko davkoplačevalce stane regulirana cena električne energije
Okolje & energija
Energetika
Okolje & energijaNataša Koražija Stroški energetske krize: koliko davkoplačevalce stane regulirana cena električne energije

Po podatkih MOPE so dobavitelji električne energije v letu 2023 prejeli 240 milijonov evrov subvencij, paket pomoči gospodarstvu pa je dosegel 395 milijona evrov

FINANCE
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave
Finance
ZAMUDE S PLAČILI
Teja Grapulin V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave

Podjetje iz Komende ima po poslovni bazi Dun & Bradstreet slabo bonitetno oceno, a pravijo, da položaj razrešujejo.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kdaj Apple Pay dobijo komitenti Nove KBM in SKB
Finance
NAPOVED
Petra Sovdat Kdaj Apple Pay dobijo komitenti Nove KBM in SKB

Če bi Nova KBM in SKB že bili združeni konec minulega leta, bi bili po bilančni vsoti druga največja banka, po posojilih pa prva: kje so z združitvijo? "Novih prevzemov v Sloveniji ne načrtujemo," pravi prvi nadzornik Nove KBM Imre Bartalan.

FINANCE
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi?
PRO
Finance
Redakcija Tovarna leta Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)

Na konferenci Pametna industrija bomo med drugim izvedeli, kako Incom Leone zmanjšuje možnost kibernetskega napada.

FINANCE
Smrt totalitarizmu, svoboda posamezniku!
Finance
MATEJ AVBELJ
Matej Avbelj Smrt totalitarizmu, svoboda posamezniku! 7

V etičnem smislu smo, kot narod, razvalina, v političnem, kulturnem, medijskem in izobraževalnem pa karikatura vsesplošnega sistema negativne selekcije. Zakaj, namesto da bi sodelovali, se borimo proti fašizmu in fašistom, ki je oznaka za vse nenaše, ter za svobodo, menda naroda, v resnici pa vse bolj povampirjenih interesnih skupin.