V Sloveniji je kar nekaj podjetij, ki so v tujini zelo cenjena in s katerimi željno sodelujejo tudi največja svetovna imena. V avto-moto športu je zelo odmevno ime Akrapovič, ki motociklom in športnim avtomobilom podporo nudi s svojimi vrhunskimi izpušnimi sistemi. Po vsem svetu prepoznavni logotip na izpušnem sistemu vozila je tako veliko priznanje slovenskemu znanju in kakovosti, pri poznavalcih pa tudi povečuje vrednost končnega izdelka.
Z Akrapovičem so opremljena najzmogljivejša tekmovalna vozila, podjetje iz Ivančne Gorice pa je tokrat v sodelovanju z Renaultom naredilo velik korak naprej. S skupnimi močmi so poskrbeli za dve posebni omejeni seriji avtomobilov R.S. 275 trophy in R.S. trophy-R, ki bosta naprodaj v 20 državah na petih celinah, med njimi pa je tudi Slovenija. Za Akrapoviča to pomeni svojevrstno priznanje oddelka Renault Sport, hkrati so ponosni na dosežek, da so z izpušnim sistemom iz titana prodrli v segment kompaktnih športnih avtomobilov in z njim oskrbeli novega kralja Nurburgringa.
Renault megane R.S. trophy-R je namreč sredi junija s časom sedmih minut 54 sekund in 36 stotink postavil novi rekord na Nordschleife, najzahtevnejši stezi na svetu. Akrapovič je z izpuhom poskrbel za pet konjev več, boljšo krivuljo moči in navora, približno štiri kilograme prihranka pri masi, prepoznaven zvok motorja (ta ima bolj hreščeč ton) in unikaten videz vozila. Na cesti ga izdaja ličen karbonski zaključek izpuha z logotipom Akrapovič.
Prav tak šampionski model bo v omejeni seriji 250 primerkov namenjen tudi navadnim smrtnikom, enak zmogljiv izpušni sistem iz titana pa bo krasil tudi trebuh in zadek nekoliko bolj civilne različice R.S. 275 trophy - pri Akrapoviču sicer še ne vedo, ali bodo svoj izpušni sistem ponudili tudi kupcem običajnega megana R.S.
Renault megane R.S. 275 trophy je sicer najnovejša iz niza posebnih serij tega modela, v katerem so se zvrstili trophy (2011), Red Bull Racing RB7 (2012) in Red Bull Racing RB8 (2013). Gre za posebno in do marca 2015 časovno omejena različica trivratnega megana, ki je zdaj pri nas na voljo za 33.990 evrov, ob tem zastopnik ponuja dva tisoč evrov popusta, 700 evrov pa stane petletno podaljšano jamstvo. Takšen športni megane je sicer za 1.700 evrov cenejši, kot če bi si pri navadnem R.S. omislili vso v 275 trophy vključeno opremo.
Pred Akrapovičem predstavljeni megane R.S. 275 trophy je bil strupeno rumene barve, sicer pa so na voljo še štiri posebne barve. Pod motornim pokrovom je 2,0-litrski turbo bencinar, ki ima moč povečano na 201 kilovat (275 KM), doseže jo pri 5.500 vrtljajih v minuti, ponujen pa je v paketu s športnim podvozjem Cup z diferencialom z delno zaporo. Ob tem motor 360 Nm navora dosega v območju 3.000-5.000 vrtljajev v minuti, do stotice pospeši v šestih sekundah, končna hitrost znaša 255 km/h.
Za doplačilo 1.000 oziroma 2.000 evrov si lahko omislite še nastavljive blažilnike z jeklenimi vzmetmi Öhlins Road & Track in kombinacijo s pnevmatikami Michelin Pilot Sport Cup 2 s prilagojeno konfiguracijo za prednji pogon. Tehnološka izboljšava vozniku omogoča, da sam prilagaja nastavitve blažilnikov, za doplačilo so na voljo tudi 19-palčna črna lita platišča Speedline Turini.
Nova podoba vključuje tudi nalepko Trophy na platinasto sivi aerodinamični lameli F1 pod masko, nalepki na bokih ter platinasto sivo dekoracijo spodnjega dela vrat z vzorcem kariraste zastave. Zaščitne obloge pragov so oštevilčene, kar poudarja omejenost in posebnost serije. V notranjosti sta nameščena školjkasta sedeža Recaro s prevleko iz usnja in alkantare in rdečimi okrasnimi šivi. Z rdečimi šivi je okrašena tudi zadnja klop, prevleka volana in manšeta ročne zavore, na vzglavnikih pa je izvezen znak Renault Sport. Glava prestavne ročice je iz zlitine cinka, aluminija, magnezija in bakra.
Še bolj strupena različica megana R.S. trophy-R je namenjena ljubiteljem voženj po zaprtih stezah. Ta ima za okrog 100 kilogramov manjši težo, kupec ne more računati na zadnjo klop in brisalnik zadaj, dobi pa varnostno kletko in bolj školjkaste sedeže Recaro Pole Position opremljene s pettočkovnimi varnostnimi pasovi. Za zlepljenost s cesto skrbijo podvozje z nastavljivimi blažilniki Öhlins Road & Track in pnevmatike Michelin Pilot Sport Cup 2. Slovenski predstavnik znamke ga ceni na 15 tisoč evrov več, kot stane R.S. 275 trophy.