Festival hitrosti v angleškem Goodwoodu je bil odskočna deska za novega Forda focusa ST, ki je ohranil izstopajočo zunanjo obliko, med kupce pa s petimi vrati ali kot karavan prihaja proti koncu leta.
Spredaj je dobil prenovljene odbijače, nov pokrov motorja in vitkejše luči. Oblikovalci so se dotaknili tudi meglenk - te so zdaj pravokotne - in 19-palčnih platišč. Del športnega kompleta so tudi bočne obrobe in elementi difuzorja v barvi karoserije na obeh straneh izpušnih cevi ter zadnji strešni spojler, focus ST ima tudi dvojno šestkotno izpušno cev v sredini zadka. Focus ST ima tudi izboljšano podvozje in vzmetenje z novimi amortizerji ter nadgrajeno elektronsko servo krmiljenje. Športnik je na voljo v novi temno sivi barvi karoserije Stealth, paleti, ki vključuje barve Tangerine Scream, Frozen White, Panther Black in Race Red, pa je dodana še nova barva Deep Impact Blue.
V notranjosti je spremenjena sredinska konzola, volan je spodaj prisekan, športni sedeži nosijo Recarov podpis. Nov je tudi 8‑palčni barvni zaslon na dotik visoke ločljivosti in z glasovnim upravljanjem. Dodaten sklop treh merilnikov je nameščen na vrhu armaturke in prikazuje podatke o tlaku polnjenja s turbopolnilnikom, temperaturi olja in oljnem tlaku
Samo za evropski trg so pri Fordu uvedli dizelski motor. Focus ST bo tako na voljo z 2,0-litrskim motorjem TDCi z močjo 185 "konjev". Pri Fordu so 2,0-litrskemu motorju s 150 KM moč povečali za 23 odstotkov, kar so dosegli s posegom v elektroniko, spremembo sistema vsesavanja zraka in športno nastavitvijo izpušnega sistema. Motor največjo moč razvije pri 3500 vrtljajih v minuti, 400 Nm navora pa je na voljo od 2000 do 2750 vrtljajev v minuti.
Dizelski focus ST bo opremljen s šeststopenjskim menjalnikom, start-stop sistemom, do 100 km/h naj bi potreboval 8,1 sekunde in dosegel največjo hitrost 217 km/h. Pri Fordu navajajo, da bo dizelski focus ST pri kombinirani vožnji na sto kilometrov porabil le 4,4 dizla, na kilometer pa v zrak spustil 114 g CO2. Njegova najbližja konkurenca bodo VW golf GTD, Škoda octavia vRS in Seat leon FR.
Bencinski focus ST bo močnejši, opremljen bo s štirivaljnim 2,0-litrskim EcoBoost motorjem z 250 „konji". Največjo moč razvije pri 5500 vrtljajih v minuti, 360 Nm navora je na voljo od 2000 do 4500 vrtljajev v minuti. Tudi ta bo opremljen s sistemom start-stop, povprečna poraba na sto kilometrov naj bi se gibala okrog 6,8 litra, na kilometer pa naj bi v zrak spustil 158 g CO2. Do stotice bo bencinski ST pospešil v 6,5 sekunde ter dosegel najvišjo hitrost 247 km/h.