Avto

Fordov focus ST je ostal strupen in dobil dizla

Ford je predstavil prenovljenega športnega focusa ST, na cesti bo hitro opazen, glavna novost pa je pod motornim pokrovom. Tam je prvič tudi dizel, s katerim napada golfa GTD

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

30.06.2014 08:21
Čas branja: 2 min

Festival hitrosti v angleškem Goodwoodu je bil odskočna deska za novega Forda focusa ST, ki je ohranil izstopajočo zunanjo obliko, med kupce pa s petimi vrati ali kot karavan prihaja proti koncu leta.

ford_focus_st.20140630081225.jpg.c.600px.jpg

Spredaj je dobil prenovljene odbijače, nov pokrov motorja in vitkejše luči. Oblikovalci so se dotaknili tudi meglenk - te so zdaj pravokotne - in 19-palčnih platišč. Del športnega kompleta so tudi bočne obrobe in elementi difuzorja v barvi karoserije na obeh straneh izpušnih cevi ter zadnji strešni spojler, focus ST ima tudi dvojno šestkotno izpušno cev v sredini zadka. Focus ST ima tudi izboljšano podvozje in vzmetenje z novimi amortizerji ter nadgrajeno elektronsko servo krmiljenje. Športnik je na voljo v novi temno sivi barvi karoserije Stealth, paleti, ki vključuje barve Tangerine Scream, Frozen White, Panther Black in Race Red, pa je dodana še nova barva Deep Impact Blue.

ford_focus_st4.20140630081626.jpg.s.600px.jpg

V notranjosti je spremenjena sredinska konzola, volan je spodaj prisekan, športni sedeži nosijo Recarov podpis. Nov je tudi 8‑palčni barvni zaslon na dotik visoke ločljivosti in z glasovnim upravljanjem. Dodaten sklop treh merilnikov je nameščen na vrhu armaturke in prikazuje podatke o tlaku polnjenja s turbopolnilnikom, temperaturi olja in oljnem tlaku

ford_focus_st2.20140630081415.jpg.n.600px.jpg

Samo za evropski trg so pri Fordu uvedli dizelski motor. Focus ST bo tako na voljo z 2,0-litrskim motorjem TDCi z močjo 185 "konjev". Pri Fordu so 2,0-litrskemu motorju s 150 KM moč povečali za 23 odstotkov, kar so dosegli s posegom v elektroniko, spremembo sistema vsesavanja zraka in športno nastavitvijo izpušnega sistema. Motor največjo moč razvije pri 3500 vrtljajih v minuti, 400 Nm navora pa je na voljo od 2000 do 2750 vrtljajev v minuti.

ford_focus_st3.20140630081503.jpg.c.600px.jpg

Dizelski focus ST bo opremljen s šeststopenjskim menjalnikom, start-stop sistemom, do 100 km/h naj bi potreboval 8,1 sekunde in dosegel največjo hitrost 217 km/h. Pri Fordu navajajo, da bo dizelski focus ST pri kombinirani vožnji na sto kilometrov porabil le 4,4 dizla, na kilometer pa v zrak spustil 114 g CO2. Njegova najbližja konkurenca bodo VW golf GTD, Škoda octavia vRS in Seat leon FR.

ford_focus_st1.20140630081334.jpg.s.600px.jpg

Bencinski focus ST bo močnejši, opremljen bo s štirivaljnim 2,0-litrskim EcoBoost motorjem z 250 „konji". Največjo moč razvije pri 5500 vrtljajih v minuti, 360 Nm navora je na voljo od 2000 do 4500 vrtljajev v minuti. Tudi ta bo opremljen s sistemom start-stop, povprečna poraba na sto kilometrov naj bi se gibala okrog 6,8 litra, na kilometer pa naj bi v zrak spustil 158 g CO2. Do stotice bo bencinski ST pospešil v 6,5 sekunde ter dosegel najvišjo hitrost 247 km/h.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Avto
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
Avto
AvtoMiloš Milač Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Kot kaže, bo spet uspešna, a na vse bolj skromni osnovi razreda klasičnih limuzin in karavanov, ki se umikajo športnim terencem.

FINANCE
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav?
PRO
Finance
Finance prPRO Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)

Lanske katastrofalne poplave so bile posledica hudourniških voda. V pičlih 12 urah je padla četrtina povprečne letne količine padavin, kot je pade v Pomurju.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)