Inženirji Team Dynamicsa, partnerja japonske Honde, so v rdečo kosilnico s sedežem in krmilom, ki zadaj še vedno nosi vrečo za odvečno travo na obeh straneh pa rezila za travo, vgradili litrski V2 motor iz honde VTR1000 firestorm s kar 80 kilovati oziroma 109 konjskimi močmi.
S strojem iz honde VTR 1000 do 187 na uro
Maso so povečali na še vedno skromnih 140 kilogramov, kar pomeni da kosilnica ponuja dirkaško razmerje med maso in močjo, ki znaša 532 konjev na tono suhe mase. Kosilnico so pognali na testno progo, kjer je dosegla pospešek do stotice v le štirih sekundah in največjo hitrost 187,6 kilometrov na uro ter se zapisala v Guinnessovo knjigo rekordov kot daleč najhitrejša kosilnica na svetu.
Še vedno reže travo
Seveda ni nov le motor, poleg vgradnje V2 tisočaka so mojstri pri Team Dynamicsu, hondinemu partnerju v prvenstvu British touring car championship (BTCC) zamenjali karoserijo z novo iz ogljikovih vlaken in jekla, dodali novo vzmetenje, kolesa in pnevmatike iz ATV štirikolesnika, šeststopenjski ročni menjalnik, športne sedeže in nov volan. Ob tem so zadržali prvotni namen, rezilo v spodnjem delu in sposobnost rezanja trave. To sicer zmore učinkovito početi le do hitrosti 24 kilometrov na uro.