Avto

Prihodnje poletje bo vroče - prihaja Toyota na vodik

Toyota je razkrila zunanjo podobo svojega modela na vodik, ki bo na evropske ceste pripeljal prihodnje poletje.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.06.2014 09:51
Čas branja: 1 min

Oči obiskovalcev na lanskem tokijskem salonu so bile vidno uprte tudi v Toyotin koncept vozila na gorivne celice, ki delujejo na vodik. Japonci pa so zdaj razkrili zunanjo podobo modela FCV, ki je skoraj do potankosti enaka konceptu iz Tokia. Tega smo, prekritega s kamuflažnimi trakovi, novembra lani tudi preizkusili na toyotinem razvojnem poligonu Fujioka blizu Nagoje. Toyotina limuzina na vodik bo na evropski trg prišla prihodnje poletje, cena pa naj bi znašala okoli 50 tisoč evrov. Tehnični podatki za zdaj še niso znani, tudi ime še ni uradno potrjeno.

toyota_fcv.20140627083549.jpg.s.600px.jpg

Toyota FCV bo sprva na voljo na Japonskem, z razvojem in uporabo vozil na vodikove gorivne celice pa se pri njih ukvarjajo že več kot dve desetletji, v pomoč so jim tudi njihove izkušnje s hibridi. V zadnjih letih so pri Toyoti sistem vidno izboljšali, še vedno pa je pred njimi veliko izzivov. Med njimi izstopata dostopnost napajalne infrastrukture in osveščenost kupcev, vseeno pa vodik velja za obetavno gorivo prihodnosti.

Po zagotovilih Toyote je prednost te tehnologije tudi velik doseg med polnjenji, več kot 500 kilometrov, s čimer izničuje pomanjkljivosti klasičnih avtov z električnimi motorji. Enako velja za triminutno polnjenje. A omrežje vodikovih črpalk se širi še počasneje kot elektropolnilnice. Pri nas smo lansko jesen dobili prvo črpalko v Lescah.

toyota_fcv_1.20140627083614.jpg.s.600px.jpg

Pri Toyoti so glede tega izpostavili več dejavnikov. Med njimi so možnosti pridobivanja iz primarnih energetskih virov, enostavno shranjevanje in transportiranje, stisnjen vodik pa ima tudi višjo energijsko gostoto kot baterije. Tako ima model FCV podobne zmogljivosti in avtonomijo kot vozilo z bencinskim motorjem, tudi napolniti ga je moč v podobnem času. Ob tem vozilo na vodik v zrak oddaja zgolj vodno paro kot posledico reakcije med vodikom in kisikom, škodljivih izpustov tako ni.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

FINANCE
Vlagatelj Maks
Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Prvomajski prazniki ljubljansko borzo obarvali zeleno
FINANCE
Avto
Škodin land rover z Nove Zelandije
Avto
AvtoMiloš Milač Škodin land rover z Nove Zelandije

Zapeljali smo se s škodo trekko – terencem, ki je na osnovi prve octavie nastajal med letoma 1966 in 1972 na Novi Zelandiji.

FINANCE
Afrika izgublja čar za multinacionalke
Finance
Skromna vlaganja v proizvodnjo in manjša kupna moč prebivalstva
Bloomberg Afrika izgublja čar za multinacionalke
FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?
Finance
EVROPSKI DENAR ZA ZDRAVSTVO
Andreja Rednak Pri Prevolnik Ruplovi odkljukali, da imamo neodvisni organ za kakovost v zdravstvu. Mar res?

Kako na horuk si na ministrstvu za zdravje predstavljajo izpolnjevanje mejnikov za evropski denar iz mehanizma za okrevanje in odpornost.

FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov 3

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge