Fordov trivaljni 1,0-litrski motor EcoBoost, ki poganja novo Fiesto in še nekaj drugih modelov, je kot prvi v zgodovini že tretjič zapored osvojil "oskarja" v svetu motorjev. Podelila mu ga je žirija 82 avtomobilskih novinarjev iz 35 držav na dogodku Engine Expo 2014 v Stuttgartu. Motor je doslej osvojil 13 nagrad, z njim je opremljen eden od petih Fordovih modelov na tradicionalnih evropskih trgih, najbolj priljubljen je med Nizoezmci, Danci in Finci.
Leta 2012 so lahko 1,0-litrski EcoBoost v Evropi prvi izbrali kupci focusa, zdaj je z njim na voljo devet modelov: fiesta, B-max, ecosport, C-max in grand C-max, tourneo connect, tourneo courier, transit connect in transit courier. V drugi polovici tega leta bo motor dobil tudi novi mondeo, to bo obenem najmanjši motor v tako velikem avtu.
Fordovi evropski proizvodni obrati v Kölnu v Nemčiji in Craiovi v Romuniji izdelajo nov motor EcoBoost vsakih 42 sekund, pred kratkim pa so presegli mejnik s 500.000 izdelanimi agregati. Izvedbama s 100 in 125 KM je Ford pred nedavnim dodal novo različico motorja s 140 KM, ki bo poganjal nova modela fiesta red rdition in fiesta black edition. To bosta najzmogljivejša serijska avtomobila z 1,0-litrskim motorjem, ki bosta od 0 do 100 km/h pospešila v devetih sekundah in bosta dosegla največjo hitrost 201 km/h ob porabi 4,5 l/100 km in izpustih CO2 104 g/km.