Ceste po Sloveniji so v sila slabem stanju, po prvem juliju pa se utegne stanje še poslabšati, saj bo DRSC zmanjkalo denarja za njihovo vzdrževanje. Avtomobilom, ki vozijo po njih, bi tako prav prišla nova tehnologija, ki jo razvijajo pri Audiju. Nov regeneracijski sistem bi bil namreč zmožen pridobivati odvečno energijo, ustvarjeno ob delovanju blažilnikov, piše Autoexpress.
Regeneracijsko vzmetenje bo tako uspešno znižalo povprečno porabo, na voljo pa bo v prihodnjih Audijevih modelih. Blažilniki se med vožnjo sicer močno segrevajo, ob povečanem delovanju se temperatura lahko dvigne vse do 100-125 stopinj celzija, Ker gre zdaj ta energija v nič, bodo pri Audiju v blažilnike vgradili generator, ki bo lahko shranjeval ustvarjeno energijo.
Ta se bo pretočila v baterijo, ki zdaj v Audiju e-tron poganja hibridni pogon. Prek blaženja ustvarjena dodatna energija bi lahko oskrbovala tudi električne komponente, s tem pa bi manj obremenjevala ključne proizvajalce električne energije v vozilu - podobno kot deluje Mazdin sistem i-eloop. Audijev sistem bi bil lahko uspešno uporabljen tudi v športnih vozilih, saj bi shranjeno energijo poslali nazaj v blažilnike ter s tem pridobili neodvisno nastavljivo vzmetenje.