Avto

Zabava tudi za izkušene motoriste

Honda MSX 125 mini street eXtreme ni ne tič ne miš, dokler je ne preizkusiš. Mini motocikel je zabaven, okreten in zelo poseben. Z njim se tudi izkušen motorist vrne v mladost in igrivost

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

25.06.2014 22:30
Dopolnjeno: 26.06.2014 08:24
Čas branja: 2 min

»Kako gre, se lahko pelješ,« me je dan po prevzemu honde MSX 125 vprašal vodja prodaje motornih koles Honda Sergej Petkovšek. Motocikel je pač majhen, šibak, ima le 12-palčna kolesa. »Seveda in še pošteno uživam,« sem izstrelil. Mala honda je dobila smisel po nekaj kilometrih, čeprav nam ga v teoriji ni uspelo najti.

honda-SMX-125-1-mm.1403721495.jpg.o.600px.jpg
Honda MSX 125 mini street eXtreme z 12-palčnimi kolesi deluje kot igračka za kamp, a se dobro znajde tudi na magistralkah.

Saj mu ne zamerim, 7,5 kilovata v 125-kubičnem enovaljniku, 12-palčna kolesa in menda precej smešna pojava, ko sem prek sto kilogramov lastne teže spravil na Hondinega malčka, mu je najbrž porajalo dvome. Meni tudi, dokler nisem odprl plina in se zapodil med avtomobile. Takole, na prvo žogo, honda z dolgim in precej dolgočasnim imenom MSX 125 mini street eXtreme sicer poraja mešane občutke. Motocikel na prvi pogled deluje kot mini super moto, a je nasajen na le 12-palčnih kolesih in gnan s precej skromnim enovaljnikom, ki zmore le 7,5 kilovata. Stane 3.190 evrov, torej ni nizkocenovnik, ki bi ga odpeljal zaradi nizke cene in uporabljal le občasno, namesto mopeda.

honda-MSX-125-2-mm.1403721496.jpg.o.600px.jpg
Digitalna armatura kot pri večjih motociklih, tudi sicer opreme na MSX 125 ne manjka. Le ABS si ne morete zaželeti.

Ni pravi, žepni tudi ne povsem

Resen motocikel prav tako ni, s 101,7 kilograma suhe teže pa tudi ni žepni motocikel, ki bi ga prijel pod roko, vrgel v prikolico ali dvignil na nosilce zadnjega dela avtodoma. Pa smo jih kar nekaj videli prav tam, na zadkih avtodomov nemških turistov. Ko smo se z njim odpeljali prvih deset kilometrov, kot za šalo premagovali mestno gnečo, zavili med zavoje, skočili v trgovino in se zapodili še v mesto, kjer kraljujejo kolesa in najlažji dvokolesniki. Duhovni naslednik Hondinega 50-kubičnega monkeyja, mopeda za vse priložnosti, starosti in milijone kupcev, ki z njim še vedno tlačijo asfalt in iglice v avtokampih, se je izkazal kot motocikel, ki ga kupiš in imaš do konca življenja.

Majhna so le kolesa, sedež je visok, položaj udoben

Tako smo kar sproti razbijali tabuje. Resda je majhen, a sedež z višino prek 75 centimetrov je dovolj visok, da se nanj spravi tudi višjerasel voznik. Ob tem ima nizko nameščene stopalke, toliko da z njimi z lahkoto podrsaš po tleh, za noge pa ostane udoben, ne preveč skrčen položaj. Majhna, 12-palčna kolesa ponujajo izjemno okretnost, ob tem pa mini honda dobro drži smer, brez nihanj tudi dlje časa ohranja polno hitrost, ki glede na smer vetra in upor voznika niha med 90 in 105 kilometri na uro. Tehnika na MSX 125 je odrasla, zavore dobro prijemljejo, vzmetenje prenese tudi večja bremena, motocikel pa se ne zvija tudi pri vragolijah. Pohvale tudi opremi, digitalni merilnik v digitalni obliki kaže hitrost, tekoči kristali v zgornjem delu rišejo vrtljaje, smerni kazalci pa igrajo tudi vlogo žarometov.

Potovanj med mesti se ne ustraši

Enovaljni motor se zavrti prek osem tisoč vrtljajev, a kmalu boste ugotovili, da se med štirimi in sedmimi tisočaki počuti in učinkuje najbolje. Moči v 125-kubičnem enovaljniku je sicer malo, le 7,5 kilovata. A njegova mirnost in odzivnost zadoščata tudi za izlete med mesti, ne le po njih. Stara cesta Kranj-Ljubljana vas ne bo spravila do živčnega zloma, saj je stroj tudi pri polni hitrosti dovolj tih in umirjen, tudi ob polnem plinu pa porabe ne boste spravili prek 2,5 litra na sto kilometrov. Vseeno se boste razveselili mesta, domače vasi ali naselja; motor pa pogosto vidimo tudi v kampih in morskih letoviščih.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)