Ekologija in strogi predpisi glede vsebnosti škodljivih izpustov ne prizanašajo niti "nedotakljivim". Tako bo Ferrari do leta 2021 za 20 odstotkov zmanjšal vsebnost CO2 v izpuhu, hkrati pa bo povečal zmogljivosti svojih športnih modelov. Pri tem si bodo pomagali s turbo polnilniki pri V8 motorjih ter hibridno tehnologijo pri V12 motorjih.
Ferrarijevi modeli trenutno v zrak v povprečju spustijo 270 gramov CO2 na kilometer, vsako leto pa si bodo prizadevali zmanjšati povprečje za tri odstotke. Do leta 2021 bodo njihovi avtomobili tako za petino "čistejši", od leta 2007 pa je škodljivih izpuhov pri njihovih modelih padla za 40 odstotkov - takrat je v povprečju znašala 435 g/km.
Ferrari kakšnih večjih težav pri doseganju ciljev ne bo imel, saj so pred kratkim predstavili model california T, ki ima pod motornim pokrovom 3,9-litrski V8 bencinski motor, ki diha s pomočjo turbin. Športnik zmore 552 "konjev" in v zrak spusti 250 g CO2 na kilometer, predhodnik pa je 4,3-litrskim atmosferskim motorjem zmogel 483 "konjev" in v zrak spustil 299 gramov CO2 na kilometer. V prihodnosti bodo tako vsi Ferrarijevi osemvaljniki imeli turbine.
Pri dvanajstvaljnikih se bodo zatekli k hibridni tehnologiji, trenutno V12 motor ponujajo pri modelih F12 berlinetta in FF. Da so tudi tukaj že skoraj kot doma priča model LaFerrari, ki je prvi hibridni Ferrari. Model, ki sicer stane milijon evrov, ponuja 963 "konjev", 800 jih prispeva V12, 163 pa elektromotor. LaFerrari v zrak na kilometer spusti 330 gramov CO2, predhodnik enzo pa je ob 660 konjih v zrak spustil 545 g/km CO2. Pri V12 motorjih so se odpovedali turbinam, saj bi potrebovali štiri, kar bi vzeli precej prostora, hkrati pa bi se motorni prostor prekomerno segreval.