Peugeot je pred štirimi leti predstavil elegantni 508, v Sloveniji se jih vozi približno tisoč, zdaj pa je nastopil čas za kozmetične popravke. Oblikovalci so se lotili predvsem prednjega dela avtomobila, limuzinska različica pa ima tudi nov zadek. Nova je maska, v sredini je Peugeotov lev, kupci pa si bodo lahko omislili luči z LED tehnologijo.
Spremenili so tudi notranjost. Na armaturni plošči je odslej 7-palčni zaslon na dotik, ki ima podobne funkcije kot manjši Peugeotu 308 - na intuitiven način združuje večino funkcij vozila. Na sredinski upravljalni plošči je zdaj nekaj manj gumbov, v konzoli pa je na voljo nov zaprt predal. Precej boljši so tudi izbrani materiali za opremo notranjosti, posamezni modeli so dobili kamero za pomoč pri vzvratni vožnji in funkcijo za nadzor mrtvega kota.
Na področju motorjev bo imel 508 prvi nov 1,6-litrski turbobencinski motor (Euro 6), dodatno opremljen s tehnologijo start & stop. Motor THP 165 bo opremljen s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom, dosegel bo emisijsko vrednost 131 g CO2 na km. Nova je tudi turbodizelska oprema s tehnologijo BlueHDi. Dvolitrski motor s 150 'konji' in šeststopenjskim ročnim menjalnikom bo imel najnižjo emisijsko vrednost med vsemi tekmeci v razredu - 105 g CO2 na km. Nekoliko močnejši (BlueHDi 180) s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom bo dosegal rekordno nizko emisijsko vrednost, 111 g CO2 na km, RXH pa bo dosegel še nižjo emisijsko vrednost - 85 g CO2 na km.
Peugeot 508 proizvajajo v Franciji in na Kitajskem, od lansiranja so jih prodali 370 tisoč. Največji trg je Kitajska, kjer se proda 36 odstotkov 508. Francozi so ob tem izkoristili Wimbledon in na dogodek ob predstavitvi novega modela povabili tudi srbskega teniškega zvezdnika Novaka Djokoviča, ki je obenem njihov ambasador.