Avto

Dvojna cena za dvojno vsebino

Kompaktna limuzina za dvojno ceno!? To je audi A3 sedan za zahtevne kupce, ki avto merijo z drugačnim metrom

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

26.06.2014 14:42
Dopolnjeno: 26.06.2014 14:43
Čas branja: 2 min

V časih, ko gredo v prodajo predvsem nizkocenovne komaktne limuzine, se je nemški Audi v ta razred spustil s prestižno limuzino - modelom A3 sedan in zanj na našem trgu zaračunal vsaj 24 tisoč evrov.

P1070802.1403785450.JPG.c.600px.jpg
Audi A3 sedan stane najmanj slabih 25, v različici 2.0 TDI ambition pa prek 30 tisoč evrov. To je dvakrat toliko kot podobno veliki kompaktni tekmeci, ki pa so po vsebini neprimerljivi.

To je približno dvakrat toliko kot ste lahko v bližnji preteklosti odšteli za dobro opremljeni chevrolet cruze s podobno zasnovo in dvakrat toliko kot lahko še danes odštejete za citrën C-elysee in peugeot 301 in nekaj več kot polovico cene renaulta fluenca. Takšen audi je precej dražji tudi od sorodnega volkswagna jette, ki sedi še na stari osnovi. Ko A3 opremiš še z odličnim dvolitrskim turbodizom 2.0 TDI s 110 kilovati in vanj naložiš še nekaj opreme, cena zraste prek 30 tisočakov. Veliko denarja za kompaktni avto, res je!

P1070827.1403785687.JPG.o.600px.jpg
Spredaj in pod kožo je A3 sedan kot tri in petvratni A3. To pomeni lahko in prilagodljivo platformo MQB, prostorno potniško kabino, veliko serijske varnosti in do zadnjega stebrička že znane poteze.

Res pa je tudi, da o A3 sedanu ne razmišljajo tisti, ki avtomobile merijo le z metrom, ampak tisti, ki bi radi znotraj skromnih zunanjih mer, A3 sedan je dolg 4,45 metra, imeli najboljše kar ponuja trg. Torej se ozirajo za prestižnimi znamkami med katere sodi tudi audi. O A3 sedanu bodo denimo razmišljali tisti, ki jim je A4 prevelik, v tej generaciji morda že nekoliko preveč pogost gost naših cest. Vsekakor pa se bodo za njim ozrli vsi tisti, ki jih je premamil seksi zadek zelo kupejevskega kompaktnega audija, ki jim je sicer še bolj prelesten mercedes-benz CLA premalo uporaben in preveč postavljaški.

P1070826.1403786178.JPG.n.600px.jpg
Preprosta in čista armaturna plošča z odlično ergonomijo in izdelavo.

Za okroglih 30 tisočakov kolikor stane preizkusni A3 sedan 2.0 TDI ambition pa zahteven kupec, ki bo A3 meril z metrom zahtevnosti, ne centimetrov, dobi veliko avtomobila. Denimo sodobno zasnovo karoserije, ki mu prinaša čvrstost in lahko gradnjo izraženo v masi dobrih 1.300 kilogramov, odlično izdelano potniško kabino s serijsko všito aktivno in pasivno varnostjo, brezhibne sedeže in položaj za volanom, razmeroma veliko prostora tuid na zadnji klopi, enostaven informacijski vmesnik med sedežema, velik zaslon nad sredinsko konzolo im vozne lastnosti vredne pohvale.

Takšen audi A3 sedan se pelje tako dobro kot petvratni im trivratni A3, v zavojih odlično drži smer, ponuja natančen in lahkoten volan, ki vozniku sporoča prave informacije s ceste. Natančen in hiter je tudi šeststopenjski ročni menjalnik, nastavitev podvozja pa je razmeroma športno čvrsta s še dovolj vljudnosti pri blaženju cestnih lukenj. V A3 sedanu, še posebej če ga poganja dvolitrski TDI s 110 kilovati, hitro pozabite, da je A3 v osnovi le limuzina, saj močan motor obogaten s prožnostjo iz globin motornih vrtljajev in odzivnostjo tudi nad štirimi tisočaki, kar vabi med zavoje in prehitevalni pas. Ob tem vsakič znova razveselili poraba, ki varčneže nagradi s številkami med 4,5 in petimi litri, tudi vozniki s težko nogo pa bodo težko presegli sedmico.

P1070832.1403786275.JPG.c.600px.jpg
V primerjavi s tri ali petvratnim A3 ima sedan 45 litrov večji, a slabše dostopen zadek, ki sprejme 425 prtljage.

Z audijem A3 sedan boste torej predvsem uživali, najraje v dvoje, dovolj dobro pa tudi s štirimi potniki v avtu, ki bodo lahko prtljago pospravili v soliden 425 litrski prtljažnik, ki je za 45 litrov večji, a zaradi manjše luknje (zadnja vrata se odpirajo brez stekla) težje dostopen prtljažnik.

Foto: Miloš Milač

P1070828.1403786669.JPG.n.600px.jpg

P1070834.1403786729.JPG.n.600px.jpg

P1070823.1403786780.JPG.o.600px.jpg

P1070824.1403786827.JPG.c.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov
Avto
AvtoJure Šujica Ferrari ohranja 12-valjni atmosferski motor in obuja spomin na enega najbolj legendarnih modelov

12 cilindri je jasen poklon modelu 365 GTB4, podobna pa je tudi pogonska tehnika, ki se skriva med sprednjim kolesnim parom in voznikom.

FINANCE
Mala šola diplomacije za kmete
Finance
Jana Petkovšek Štakul Mala šola diplomacije za kmete 3

Tvorno sodelovanje bo še kako potrebno, saj so odprte še nekatere glavne zahteve, kot so zmanjšanje administrativnih bremen, redna izplačila neposrednih plačil, ukrepi skupne kmetijske politike in ureditev povsem napačno določenih bonitetnih točk.

FINANCE
Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov
Finance
EUROBAROMETER
Simona Toplak Koliko Slovencev ve, kdaj so volitve EU, koliko jih ne mara ZDA, kakšna je podpora politike do Rusije in migrantov 3

Kako se Slovenci razlikujemo od Evrope po tem, koliko vemo, kaj je za nas pomembno in kako ocenjujemo sebe in druge

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Nova avkcija zakladnih menic 7. maja
Finance
VARČEVANJE
Petra Sovdat Nova avkcija zakladnih menic 7. maja 1
FINANCE
Avto
Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely
Avto
Intervju
AvtoJure Šujica Hrvoje Horvat, direktor znamke Geely na Balkanu: V Evropi smo že najmočnejši pri prodaji vozil znamke Geely 6

Skupina Geely velja za največjega avtomobilskega proizvajalca v zasebni lasti na Kitajskem, ki si pot v Evropo utira tudi prek Slovenije. Zasluga za to gre skupini SEAG, ki skrbi za znamko v 12 državah na Balkanu. Kakšni so njihovi načrti v regiji in kdaj lahko pričakujemo prihod novih znamk, ki so v lasti Geelyja?

FINANCE
Subvencije
Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami
Subvencije
EVROPSKA SREDSTVA
SubvencijeTeja Grapulin Kako uspešno Slovenija pobira evropski denar: kdo je pred in kdo za nami

Največji delež denarja za okrevanje je do zdaj počrpala Danska. Irska, Nizozemska in Švedska pa niso še niti evra.

FINANCE
Razmah kitajskega čajnega napitka ustvarja nove milijarderje