Avto

Luksuzni Maseratiji gredo za med

Italijanski Maserati je z modelom ghibli zadel terno, saj je v zgolj petih mesecih letos že skorajda dosegel celotno lansko prodajo. Za med gre predvsem v ZDA, tudi pri nas se jih vozi nekaj

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

11.06.2014 12:12
Čas branja: 1 min

Ko beseda na forumu Financ nanese na Slovenijo in zmožnost nakupa novega avtomobila, so v ospredju imena kot sta Dacia in Kia ter manjši modeli drugih znamk - dražjih naj si niti ne bi mogli privoščiti. Prodajne številke sicer kažejo, da temu ni povsem tako, na slovenskih cestah je moč videti tudi kup dražjih modelov vseh znamk, med njimi pa je tudi luksuzni Maserati. Model ghibli je po izboru bralcev Financ celo najlepši med vsemi, ki so se uvrstili v izbor PAL 2014 - zastopnik naj bi jih letos prodal okoli 10, trenutno se po cestah vozijo trije.

maserati-ghibli-side1.1398117648.jpg.s.600px.jpg

Italijani si od slovenske prodaje sicer ne bodo drastično opomogli, a s pravo ponudbo modelov po svetu žanjejo velik uspeh, ključno vlogo pri tem igra model ghibli - slednji je na voljo tudi z dizlom. Skupina Fiat Chrysler je tako sporočila, da bo Maserati okrepil proizvodnjo modelov ghibli in quattroporte. Do septembra naj bi proizvodnja ghiblija zrasla za 20 odstotkov, iz 75 na 90 avtomobilov dnevno, v dveh izmenah sicer skupaj izdelajo do 140 avtov dnevno.

maserati_ghibli1-1200.20140420091041.jpg.c.600px.jpg

Najbolj vroč model ghibli je še posebej zaželen v ZDA, kjer so ga ljubitelji trizoba dobesedno razgrabili, maj pa je bil najboljši mesec v vsej zgodovini Maseratija. Prodali so 3.068 vozil, dobrih tisoč v ZDA, sicer pa kar 400 odstotkov več kot lani tak čas. V vseh petih mesecih letošnjega leta so Italijani skupaj prodali 12.512 lepotcev. Številka pravi pomen dobi v luči lanske prodaje, ko so v vsem letu pri Maseratiju dobavili 15.400 vozil.

maserati-ghibli06-be.1400786356.jpg.n.600px.jpg

Veliko povpraševanje predvsem po ghibliju kaže na to, da bodo Italijani letos zlahka podvojili prodajo glede na lani, dosegla naj bi 40 tisoč vozil, srednjeročni načrti pa ciljajo na prodajo 75 tisoč vozil letno.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

Preberite tudi:

13.08.2014
FINANCE
IKT
Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTKlemen Koncilja Poslovanje v segmentu B2B je vse bolj digitalno - kako daleč smo v Sloveniji?

Slovenija je ob pospešku digitalizacije posla ostala zadaj, vsaj kar zadeva spletno poslovanje B2B. Še vedno se namreč ukvarjamo predvsem s CRM.

FINANCE
Transport in logistika
Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki?
Transport in logistika
Infrastruktura
Transport in logistikaNataša Koražija Črna luknja železniških naložb: vlagamo veliko, kdaj pridejo učinki? 1

Bi lahko prenovo železnic načrtovali bolj racionalno? Cene gradbenih del vrtoglavo naraščajo, projekti se vlečejo več let in se dražijo, učinki na potovalne hitrosti pa so skromni. Zakaj?

FINANCE
Okolje & energija
To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024
Okolje & energija
Okolje & energijaNataša Koražija To so kandidati za energetske nagrade Financ 2024

Letošnje energetske nagrade Financ bomo podelili na konferenci Dnevi energetikov, ki bo 16. in 17. aprila.

FINANCE
Manager
S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti
Manager
ManagerBoštjan Usenik S presežnim denarjem od odpornosti do antifragilnosti

Vodilni vsakega slovenskega podjetja bi sami zase morali vedeti, zakaj poslujejo tako, kot poslujejo, a se hkrati vprašati, ali je to tudi najboljša pot za podjetje dolgoročno. In naj cilj ne bo zgolj vzdrževanje odpornosti, temveč pridobivanje dolgoročne antifragilnosti podjetja na globalni ravni.

FINANCE
Manager
Slovenci in banke: lani najmanjša rast vlog gospodinjstev po letu 2013
Manager
VARČEVANJE
ManagerJurij Šimac Slovenci in banke: lani najmanjša rast vlog gospodinjstev po letu 2013

Neto vplačila v vzajemne sklade pa so se glede na predlanskim povečala za 60 odstotkov.

FINANCE
Manager
Bežanje pred politično, okostenelo in oholo Ljubljano
Manager
Frankloskop
ManagerPeter Frankl Bežanje pred politično, okostenelo in oholo Ljubljano

Če centralna oblast tako rada para to, kar šiva, in če je hkrati ne tako zelo redko ohola, politična in okostenela, je logično, da lokalni živelj želi izvesti nekakšen mehak in demokratičen »državni udar« oziroma ustanoviti bolj agilne pokrajine.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)