Ko beseda na forumu Financ nanese na Slovenijo in zmožnost nakupa novega avtomobila, so v ospredju imena kot sta Dacia in Kia ter manjši modeli drugih znamk - dražjih naj si niti ne bi mogli privoščiti. Prodajne številke sicer kažejo, da temu ni povsem tako, na slovenskih cestah je moč videti tudi kup dražjih modelov vseh znamk, med njimi pa je tudi luksuzni Maserati. Model ghibli je po izboru bralcev Financ celo najlepši med vsemi, ki so se uvrstili v izbor PAL 2014 - zastopnik naj bi jih letos prodal okoli 10, trenutno se po cestah vozijo trije.
Italijani si od slovenske prodaje sicer ne bodo drastično opomogli, a s pravo ponudbo modelov po svetu žanjejo velik uspeh, ključno vlogo pri tem igra model ghibli - slednji je na voljo tudi z dizlom. Skupina Fiat Chrysler je tako sporočila, da bo Maserati okrepil proizvodnjo modelov ghibli in quattroporte. Do septembra naj bi proizvodnja ghiblija zrasla za 20 odstotkov, iz 75 na 90 avtomobilov dnevno, v dveh izmenah sicer skupaj izdelajo do 140 avtov dnevno.
Najbolj vroč model ghibli je še posebej zaželen v ZDA, kjer so ga ljubitelji trizoba dobesedno razgrabili, maj pa je bil najboljši mesec v vsej zgodovini Maseratija. Prodali so 3.068 vozil, dobrih tisoč v ZDA, sicer pa kar 400 odstotkov več kot lani tak čas. V vseh petih mesecih letošnjega leta so Italijani skupaj prodali 12.512 lepotcev. Številka pravi pomen dobi v luči lanske prodaje, ko so v vsem letu pri Maseratiju dobavili 15.400 vozil.
Veliko povpraševanje predvsem po ghibliju kaže na to, da bodo Italijani letos zlahka podvojili prodajo glede na lani, dosegla naj bi 40 tisoč vozil, srednjeročni načrti pa ciljajo na prodajo 75 tisoč vozil letno.