Avto

Ugodna cena za dva zmaja z enim srcem

Po slovenskih cestah se bo do konca leta podilo še 20 do 30 korejskih zmajev, saj je prispel prenovljeni Ssangyong korando. Ta z ugodno ceno, bogato serijsko opremo, enim motorjem ter štirikolesnim pogonom ogroža kuge, qashqaije, ix35, ASX, sportage...

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

06.06.2014 12:55
Čas branja: 3 min

Na prednji maski športnih terencev z LED dnevnimi lučmi in kromiranimi obrobami se je kitil nekoliko eksotičen logotip, nosi ga korejski Ssangyong. Ime v njihovem jeziku pomeni "dva zmaja" in čeprav je kompaktni športni terenec korando tako po duši kot telesu vse prej kot zmaj, bo letos skušal omrežiti med 20 in 30 slovenskih kupcev. Po naših cestah jih trenutno vozi približno sto, Ssangyongova najštevilčnejša modela sta sicer kyron in rexton.

IMG_8702.20140606123640.jpg.s.600px.jpg

Če so raznorazni avtomobilski proizvajalci v preteklosti medije polnili s pridevniki „najlepši, najboljši, najmočnejši, najvarčnejši, najmanjši, najcenejši,..." je bil Ssangyong gladko prvi v kategoriji „najgrši". Njihov model rodius je bil z naskokom zmagovalec, futuristično oblikovanih kyrona, actyona in rextona ne bi sami privoščili niti tašči, druga generacija koranda pa je bila na oko mešanica prastarega džipa in Lade nive. Ko so v Ssangyongu tako pred leti dejali „Naši avti ne bodo več grdi" so zlobni jeziki hitro pripomnili: „Ali so sploh lahko še grši?" Kdor prizna, se mu pol oprosti, a da Korejci niso igrali zgolj na to karto, so pokazala zadnja leta.

IMG_8703.20140606123536.jpg.s.600px.jpg

Oblikovanje četrte generacije kompaktnega športnega terenca koranda so Indijci - Mahindra je znamko prevzela leta 2010 in ji vdahnila novo življenje - tako zaupali slovitemu Giugiaru, na slovenske ceste pa zdaj prihaja prenovljeni korando. Ta z moderno in dokaj všečno obliko, večjo mero udobja, izboljšano tehniko, sodobno tehnologijo, varčnim in mirnim dizlom ter štirikolesnim pogonom kaže, kaj vse zmore Koreja. Kot skuša sicer povedati že s svojim imenom: Kor(ea) (c)an do.

IMG_8725.20140606124027.jpg.c.600px.jpg

Za ceno 23.990 evrov tako kupec dobi nekaj eksotike v robustni podobi, pametni sistem pogona na vsa štiri kolesa s sredinsko zaporo diferenciala in dovolj zmogljiv in varčen turbodizelski motor. Na prvi pogled se zdi, da Ssangyong korando za ta denar ponuja več kot nekateri tekmeci, ki so za štiri do 14 odstotkov dražji.

IMG_8776

IMG_8723.20140606123945.jpg.c.600px.jpg

Motor, menjalnik in pogon (Ssangyong ga dela že 60 let) so plod lastnega znanja, pod motornim pokrovom je sicer 2,0-litrski turbodizel s 110 kilovati (149 konji). Ta ponudi 360 Nm navora med 1.500-2.800 vrtljaji v minuti, kar omogoča lahkotno in varčno vožnjo, štirikolesni pogon pa dobrih 1.700 kilogramov težko vozilo potisne do največ 180 km/h. Sam pogon je elektronsko nadziran in se vklaplja po potrebi, omogoča do 100 odstotkov navora na prednji par koles med normalno vožnjo. Z ročno izbiro "Lock mode" porazporedi navor med obe osi, saj pride do zapore sredinskega diferenciala.

IMG_8731.20140606123840.jpg.c.600px.jpg

Korando v dolžino meri toliko kot prej, torej 441 centimetrov, medosna razdalja znaša 265 cm, v širino meri 183 cm in v višino 168 cm. Od tal je oddaljen 18 centimetrov, kar omogoča vožnjo po nezahtevnih brezpotjih, v prtljažnik pa je moč spraviti 486 litrov oziroma 1.312 litrov s podrtimi sedeži - zadnja klop se deli v razmerju 60:40 in se lahko nagne nazaj do 17,5 stopinje.

Full_seat.20140606100515.jpg.c.600px.jpg

Oblikovalci so prenovili tudi notranjost, ki prej ni bila zadnji modni krik, zdaj pa je veliko prijetnejša in prostornejša, ter dobro opremljena za voznika in potnike. Umaknili so celo prastaro digitalno uro, merilniki so podobni tistim v Kijah, samodejna klimatska naprava je serijska. Kupec ob tem dobi tudi šest zračnih vreč, ABS, ESP, aktivna vzglavnika, senzor za nadzor tlaka v pnevmatikah, pomočnika pri speljevanju v klanec, tempomat, električno ogrevana prednja sedeža, ogledala in vetrobransko steklo, Bluetooth prostoročno povezavo,...

Main_dash.20140606100639.jpg.c.600px.jpg

Ssangyong je na naših cestah sicer bolj ali manj eksot in bo to ostal tudi v prihodnje. Zastopnik je kot prednosti izpostavil bogato serijsko opremo, petletno tovarniško garancijo oziroma do sto tisoč prevoženih kilometrov, ugodno ceno - upoštevaje konkurenco - ter dejstvo, da so že 60 let specialisti za štirikolesni pogon.

Korando-12.20140606100449.jpg.o.600px.jpg

Na kratkem preizkusu po urejenih cestah in krožiščih se je pogon izkazal za več kot dostojnega, z njim je varnost potisnjena stopničko višje. Motor je dokaj uglajen in razmeroma tih ter primerno prožen za vsakodnevne poti. Mlajši kupci bodo morda posegli po doplačilnem paketu, ki ponuja rdeče oblazinjenje sedežev, vrat in sredinskega naslona, preproge z rdečimi šivi, lesene dodatke na sredinski konzoli in športne merilnike.

IMG_8760.20140606124411.jpg.s.600px.jpg

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Avto
To so prihajajoči Volkswagnovi avtomobili, ki jih ne bo poganjala elektrika
Avto
AvtoJure Šujica To so prihajajoči Volkswagnovi avtomobili, ki jih ne bo poganjala elektrika 1

Ob novih modelih s klasičnimi motorji se bodo pri Volkswagnu v prihodnjih letih posvetili tudi polnim hibridom. Tiguan allspce medtem dobiva naslednika z drugačno podobo kot novi tiguan in povsem novim imenom.

FINANCE
Topjob
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
Topjob
TopjobTOP JOB Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...

Pregledali smo ponudbe na trgu dela za strokovni kader in izbrali najboljše

FINANCE
Vlagatelj Maks
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov

O delnici je nedavno spregovoril prvi mož Nvidie Jensen Huang

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami!
Finance
ČASOVNICA
Tanja Smrekar L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11

Naredili smo pregled nekaterih pričakovanih izhodišč za pokojninske in davčne spremembe, vsaj večjih premikov pa še ne pričakujte letos; Mesec napoveduje tudi red na inšpektoratu za delo

FINANCE
PMM
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto
PRO
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostFinance prPRO Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)

Platforma bo po besedah župana Berta Menarda služila kot centralno mesto za dostop do informacij in občinskih storitev za zaposlene na občini, občane ter obiskovalce. V prihodnosti nameravajo namreč vanjo dodati še več storitev, ki bodo olajšale komunikacijo z občino in uporabo občinskih storitev prek mobilnih ali spletnih aplikacij.

FINANCE
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ...
Finance
letna poročila
Jurij Šimac Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4

Komu je sprememba oblasti slabo dela, kdo se je znebil dolga in kateri profesor se je lotil trgovanja z elektriko.