Leta 2002 je v razredu kabrioletov završalo, na trg je pripeljal peugeot 206 CC, simpatičen, poceni in zabaven kabriolet s pomično kovinsko streho. Resda ni bil prvi s to zasnovo, pred njim si je jeklo nadel tudi mercedes-benz SLK in še kakšen drugi avto iz bolj daljne preteklosti, a je sprožil val novodobnih kovinskih kabrioletov, ki naj bi ponujali celoletno uporabnost. Vsaj tako so žvrgogeli mojstri komuniciranja.
Danes je ponovno drugače, v razred kabrioletov se množično vrača platno, v več plasteh, s temeljito zvočno izolacijo in boljšimi lastnostmi kot v preteklosti. Poleg tega pa platno prinaša še možnost raznovrstnih barvnih odtenkov, ki jih je moč usklajevati ali kombinirati z barvo karoserije. V primeru audija A3 cabrio je streha lahko v črni, sivi ali rjavi barvi, ob tem je, za doplačilo, lahko tudi za 40 odstotkov debelejša in ima posledično boljšo zvočno in temperaturno izolacijo.
Odpre in zapre se v 17 oziroma 18 sekundah, striptiz pa s pomočjo elektrike lahko izvaja tudi pri hitrosti 50 kilometrov na uro. Novost so še posebni usnjeni sedeži z zaščito proti pregrevanju, kjer so audijevi inženirji z izbiro posebne pigmentacije uspeli zmanjšati vpojnost infrardečega sevanja. Glave potnikov na zadnji klopi lahko greje topel zrak, ki prihaja iz hrbtišč sedežev, protivetrna mreža za prednjima potnikoma pa je že stara in še vedno dobra rešitev, ki preprečuje vrtinčenje zraka.
Novi Audi A3 cabrio je izdelan na osnovi A3 sedana, zato je daljši in precej skladnejši, prtljažnik pa sedaj meri uporabnih 320 litrov. Tehnika je znana, na dnu ponudbe sta 1,6 litrski TDI, ki zmore 81 kilovatov (v večini drugih modelov Skupine Volkswagen ima štiri kilovate manj) in 1.4 litrski bencinski TFSi s 92 kilovati. Sledijo enako velik bencinar s 103 kilovati in možnostjo izklopa dveh valjev, dvolitrski TDI s 110 kilovati in bencinar 1.8 TFSI s 132 kilovati, ki ga je moč kombinirati tudi s štirikolesnim pogonom quattro. še cene, od 30.900 do 42.380 evrov.
Foto: Miloš Milač