Avto

Kombinacija vsakodnevne uporabnosti in športne elegance

Karavani so se iz praktičnega izdelka prelevili v način življenja, svojega aduta v najbolj množičnem razredu pa je Slovencem predstavil tudi Peugeot. Model 308 SW ponuja veliko prostora v očem všečni obliki

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

05.06.2014 11:30
Čas branja: 3 min

Karavani že dolgo niso neatraktivne pojave, ko so limuzinam zaradi praktične rabe na zadek preprosto nataknili škatlo in s katerimi so nato pretežno pleskarji, gradbeni delavci, serviserji,... prevažali delovno opremo, družine pa so se raje „mučile" s privlačnejšimi (kombi)limuzinami. Karavani so postali sila všečni izdelki, kjer v ospredju niso le prostornost, uporabnost in prilagodljivost pač pa se v njih prepletata tudi eleganca in športnost.

IMG_8125

Tako ne čudi, da ga skorajda ni večjega proizvajalca, ki v sila popularnem nižjem srednjem razredu ne bi imel atraktivnega karavana - pri nas je takšna vsaka peta različica. Ponudba, ki jo tvorijo karavanski Ford focus, Honda civic tourer, Hyundai i30, Kia cee'd, Opel astra, Renault megane, Seat leon ST, Škoda octavia, Toyota auris in Volkswagen golf, je pri nas poslej bogatejša še za Peugeota 308 SW. Ta s 660 litri v zadku (20 več kot prej) na trg vstopa s ceno 14.690 evrov za 1.2 e-THP 130 bencinarja in 300 evrov dražjim dizlom 1.6 HDI 92. Močnejši HDI 115 dizel z osnovno opremo Access stane še 1.160 evrov več. Ciljni kupci bodo aktivni posamezniki in pari, aktivne družine in profesionalci.

IMG_8161.20140605112100.jpg.s.600px.jpg

Letos naj bi tudi z bogato serijsko opremo (srednji in najvišji nivo denimo že vključujeta navigacijo) pritegnil 200 kupcev, prihodnje leto pa 350, kar bo med 25-30 odstotkov vseh prodanih tristoosmic. Izbirajo lahko med dvema bencinskima (130 in 155 „konjev") in tremi dizelskimi motorji (92, 115 in 150 „konjev), proti koncu leta pridejo še trije dizli in dva bencinarja, dodatnih 190 litrov prtljažnika glede na kombilimuzinsko 308 pa stane 700 evrov na prvih dveh nivojih opreme oziroma 900 na najvišjem (Allure). Najbolje prodajani pri nas bodo modeli z drugim nivojem opreme Active. Cene se začnejo pri 17.140 evrov, dizel stane 17.440 evrov, na vrhu ponudbe Allure pa se cene začnejo pri 18.450 evrov za bencinarja ter 18.840 evrov za dizla.

IMG_8176.20140605111553.jpg.s.600px.jpg

Peugeot je z modelom 308 naredil velik korak naprej, tako oblikovno kot vozniško, zato se ga je kaj hitro prijel vzdevek francoski golf. Prijeli pa so se ga tudi laskavi nazivi, postal je evropski avto leta in v izboru Financ tudi službeni avto leta. Na prestižna naslova se zdaj „šlepa" tudi 308 SW, po našem prvem skupnem druženju v idiličnem okolju Rimskih term lahko rečemo da upravičeno.

IMG_8202.20140605112749.jpg.c.600px.jpg

Francozi pri karavanski različici modela 308 niso odkrivali tople vode. Avtomobila sta si spredaj podobna kot jajce jajcu, enako v notranjostji, do razlik pa pride za zadnjimi bočnimi vrati ter pri lučeh na zadku. Oblikovalci so 308 raztegnili za 33 centimetrov na 458,5 centimetra, tudi medosna razdalja je za 11 cm cečja in znaša 273 cm. Pred očmi so imeli predvsem elegantne linije in pridih športnosti, ki jo poudarjajo temna zadnja stekla, krom okrog njih, vgrajeni strešni nosilci, zadnji spojler in padajoča streha, zadnje luči v obliki črke C pa segajo na boke in tako naredijo vozilo prepoznavno že na več sto metrov.

IMG_8144.20140605112539.jpg.s.600px.jpg

Pri Peugeotu so naredili všečen izdelek, s katerim se boste brez sramu zapeljali pred opero ali ga postavili na ogled pred sosedi, hkrati pa boste vanj stlačili hčerkin glasbeni inštrument, svoje kolo in ženin ležalnik, potovalkam in torbam pa bodo družbo lahko delale tudi številne sinove igrače. S podrto zadnjo klopjo - sedeži se zložijo z eno potezi iz prtljažnika - lahko 308 SW napolnite 1.775 litrov prtljage, prtljažno dno je ob tem povsem ravno.

IMG_8206.20140605111741.jpg.c.600px.jpg

Da se vam reči ne vozijo po vozilu poskrbite s snemljivimi kavlji, drsniki in aluminijastimi vodili. Avto se tudi tako dobro prilagaja vašim željam, ob tem serijsko na 2. nivoju ponuja pomočnika pri speljevanju v klanec, za dodaten denar so na voljo pomočnik pri parkiranju, vzvratna kamera, opozorilnik za mrtvi kot, prostor pa lahko dodatno razsvetli steklena panoramska streha Cielo - ta se razprostira na 1,69 kvadratna metra površine.

IMG_8226.20140605112310.jpg.s.600px.jpg

V notranjosti je vse znano iz modela 308, vključno z velikim 9,7-palčnim zaslonom na dotik in majhnim volanom, ki pa kupcev večinoma ne moti. Vozne lastnosti so ostale enake, torej primerne slovenskim cestam in veliko boljše kot pri stari različici 308 SW. Za 400 evrov doplačila je kupcem na voljo tudi paket opreme Sport, ki ponudi izrazitejši zvok motorja, stopalka za plin postane bolj odzivna, volan otrdi, instrumentna plošča se obarva rdeče, na osrednjem zaslonu pa so na voljo dodatni podatki. Takšen paket po mnenju zastopnika popestri dogajanje v vozilu in pričara emocije v vožnji.

IMG_8268.20140605111703.jpg.c.600px.jpg

Foto: Matej Kačič

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.

Preberite tudi:

11.08.2014
08.05.2015
FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Avto
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
Avto
AvtoMiloš Milač Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Kot kaže, bo spet uspešna, a na vse bolj skromni osnovi razreda klasičnih limuzin in karavanov, ki se umikajo športnim terencem.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)