Švedski Volvo v lasti kitajskega Geelyja se s pomočjo Kitajskega trga zbuja iz sna, maja je prodal 40.449 avtomobilov, 13 odstotkov več kot maja lani. V prvih petih mesecih je švedski proizvajalec številke izboljšal za 11 odstotkov, v tem času je prepričal 185.881 kupcev.
Odličen začetek, še boljše nadaljevanje leta za Volvo
Za rast prodaje je najbolj zaslužen kitajski trg, maja je prodaja na tem trgu zrasla za 61 odstotkov, v prvih petih mesecih letos pa za 35 odstotkov. Znamki gre dobro tudi na domačem švedskem trgu, majske števile so poskočile za 34 odstotkov. Omenjena rast pa je uspela pokriti prodajne izgube v ZDA, kjer je Volvo maja za lanskim rezultatom zaostal za 21 odstotkov. Med modeli so k rasti največ prispevali XC60 s 22, V40 s 14 in V60 s 44 odstotno rastjo prodaje.
Rast tudi v Sloveniji, a na skromni osnovi
Visoko rast prodaje Volvo dosega tudi v Sloveniji, v prvem petmesečju letos je ta zrasla za 39 odstotkov. Rezultat 53 prodanih vozil v tem času pa za več kot polovico zaostaja za prodajo v najboljših časih te znamke.