Avto

Zetsche: novomeški smart bo znamki prinesel prvi dobiček

Prvi mož Daimlerja Dieter Zetsche verjame, da bo twingov tehnični sorodnik smart forfour tej znamki prvič v zgodovini prinesel dobiček

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

01.06.2014 07:02
Dopolnjeno: 01.06.2014 07:20
Čas branja: 1 min

Znamka Smart, v lasti nemškega Daimlerja, že vse od nastanka leta 1997 ni poslovala z dobičkom. To se bo po besedah prvega moža Daimelerja Dieterja Zetscheja spremenilo s prihodom novega štirisedežnega smarta, ki bo prihajal iz novomeške tovarne Revoz.

Novi forfour bo pravi smart

zetsche-dieter1-mm.1401598238.jpg.n.600px.jpg
Novi smart forfour bo znamki prinesel dobiček, je prepričan predsednik Daimlerja Dieter Zetsche. Foto: Miloš Milač

Zetsche je na konferenci v italijanski Brescii razkril še nekaj načrtov in podrobnosti o novem štirisedežnem smartu, ki bo nosil ime neuspešnega predhodnika forfour. "Novi forfour bo kot podaljšan fortwo, imel bo vse lastnosti znamke Smart kot so zadaj nameščen motor in veliko uporabnih idej," je za Autonews povedal Zetsche in priznal, da prva generacija modela forfour ni imela dovolj smartovih genov, tudi zato se je proizvodnja tega modela, ki je bil zasnovan na osnovi mitsubishija colta, zaključila že po treh letih. Zetsche je še poudaril, da bo imel forfour kljub veliko skupnim delom s twingom, veliko lastnega značaja, konkurenčno ceno in bo trgu ponudil edinstveno izbiro. Podpredsednica Smarta Annette Winkler je še dodala, da bo forfour nekakšna karavanska različica modela fortwo.

Smart ne bo nikoli velik zaslužkar

Zetsche ob tem ni želel govoriti o proizvodnjem načrtu za novega twinga. Po ocenah slovenskih dobaviteljev, ki dobavljajo dele za twingo in smart, bo Revoz letno izdelal okoli 140 tisoč twingov in okoli 60 tisoč smartov forfour. Zetsche znamki Smart pripisuje veliko možnosti za prodajo v večjih mestih, tako kot v preteklosti. Ob tem je poudaril, da Smart ne bo nikoli znamka, ki bi Daimlerju prinašala visok dobiček.

Prvi forfour je zdržal le tri leta

smart-forfour1.1401599873.jpg.s.600px.jpg

Smart forfour prve generacije je bil izdelan na osnovi mitsubishija colta, z njim si je delil motorjem, menjalnike, podvozje in številnde druge dele. Med leti 2004 in 2006 je bilo v nizozemsko tovarni NedCar izdelanih 133 tisoč vozil, Daimler pa je zaradi slabotne prodaje predčasno zaustavil njegovo proizvodnjo.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

25.08.2014
25.11.2014
11.12.2014
FINANCE
Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi
PRO
Finance
Mladen Miković Kakšne so brezžične tehnologije v industrijskem okolju in kako se zaščititi pred napadi (PRO)

Na konferenci Pametna industrija bomo med drugim izvedeli, kakšne brezžične tehnologije v industrijskem okolju ima Cisco Systems in kako Smart Com povečuje odpornost organizacij pred kibernetskimi tveganji

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
International
Why the EU's New Migration Pact Matters
FINANCE
ESG
Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih
ESG
Kje smo pri ESG
ESGAna Ivančič Zakaj je ESG tako visoko na agendi vodilnih

Analiza: ESG prinaša večje dohodke, prihranke pri stroških, večji je delež motiviranih zaposlenih in večja je verodostojnost blagovne znamke.

FINANCE
Manager
Balon trga električnih vozil resno pušča
Manager
VZPONI IN PADCI
ManagerTilen Humar Balon trga električnih vozil resno pušča

Prodaja e-avtov se je po večletni rasti prvič znašla v rdečem. Delnice največjih proizvajalcev (še) ne gredo ravno za drobiž, so pa vredne že tudi dve tretjini manj kot še pred nekaj leti. Kako (ne)srečen epilog zgodbe elektrifikacije vozil se trenutno kaže? Čeprav revolucionarna vizija prvega človeka pešajoče Tesle napoveduje drugače, bo za vlagatelje bolj verjetno slabši kot za same uporabnike e-vozil, vrednotenja namreč kažejo, da prostora za nadaljevanje upadanja tečajev še ni zmanjkalo.

FINANCE
Vlagatelj Maks
Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska
Vlagatelj Maks
VLAGATELJ MAKS
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks Grem v bitko proti debelosti: kupil sem delnico Novo Nordiska 3

Cilj ni kupovati poceni delnice, ampak dobre delnice, tudi ko se zdijo drage.