Avto

Za nekaj tisoč kav prihranka

Dober gospodar za učinkovito izvajanje poklicne dejavnosti potrebuje pravo orodje in novi Peugeot boxer naj bi mu olajšal izbiro. Tudi z ugodno ceno, ki ne prinese zgolj za eno kavo prihranka

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

30.05.2014 11:18
Čas branja: 4 min

„Belega L3H2 prosim... Mi bi rdečega L1H1... Potrebujemo modrega L4H3..." se bo prihodnje mesece pogosteje slišalo iz Peugeotovih salonov, a tam ne bodo prirejali kakšne igre na srečo ali prodajali kdo ve kaj. Pretežno poslovnim kupcem bodo tam prodajali nove kombije po imenu boxer in jih ob tem ponudili s konkretnim popustom. Ta bo pred napornim delovnim dnem ali med odmorom zadoščal za več tisoč kav, ne zgolj za eno, saj bo znašal najmanj 32 in največ 39 odstotkov na redno ceno. V primeru Peugeot financiranja vam priznajo še dodatnega tisočaka popusta.

IMG_7059.20140530105156.jpg.s.600px.jpg

Peugeot boxer L2H2 z 2.2 HDI 130 motorjem bo tako podjetje stal približno 15.500 evrov + DDV, tudi s takšnimi popusti želijo Francozi pri nas ostati prvi v segmentu lahkih dostavnih vozil ter prodati okoli tisoč vozil letno. Prednost naj bi jim prinesla raznolika ponudba za vse dejavnosti in prilagodljivost specifičnim potrebam poklicnih uporabnikov. Na osnovi treh medosnih razdalj (3 m, 3,45 m in 4,04 m) so nezastekljene in zastekljene izvedenke furgonov na voljo v štirih dolžinah (L1, L2, L3 in L4) ter treh višinah (H1, H2 in H3), skupno je tako na voljo osem karoserijskih različic v razponu od osem do 17 kubičnih metrov ter šest skupnih dovoljenih mas. Ob tem se boxer lahko pohvali z 1,87 metra uporabne nalagalne širine, kar je največ v razredu.

IMG_7035.20140530104602.jpg.c.600px.jpg

Trenutno imajo pri Peugeotu na zalogi prek 100 novih boxerjev, 75 odstotkov kupcev naj bi izbralo različico s 130 oziroma 150 "konjskim" dizlom, 10 odstotkov pa potniško oziroma minibus različico. Pri tem jim ponujajo dveletno jamstvo z možnostjo podaljšanja še za dve leti, servisni interval pa so podaljšali na 48 tisoč kilometrov oziroma dve leti.

IMG_7120.20140530105428.jpg.s.600px.jpg

Peugeot se tako po prenovi ponudbe osebnih vozil loteva prenove svojega izbora gospodarskih vozil, ki so bili z vsemi možnimi predelavami pomemben prodajni produkt. Za novega boxerja se zdi, da prihaja ob pravem času, saj se krivulja prodaje v segmentu lahkih gospodarskih vozil počasi obrača navzgor - predlani so jih skupaj s konkurenco prodali 2.887, lani 3.084, kar je tisoč več kot v prvem kriznem letu, v času debelih krav pa je prodaja dosegla več kot 3.500 vozil.

IMG_7115.20140530104819.jpg.o.600px.jpg

Francozi imajo sicer dolgo zgodovino furgonov, saj segajo v leto 1950 in so jih skupaj proizvedli 1,8 milijona, približno milijon primerkov v treh generacijah pa je od leta 1994 nosilo ime boxer. Novi model prinaša kar nekaj tehničnih izboljšav, kakovost, vzdržljivost in trajnost boxerja pa so bile preizkušene v ekstremnih razmerah in potrjene med več kot štirimi milijoni testnih kilometrov. "Z boxerji smo ravnali kot slabi gospodarji, saj smo jih vozili po luknjah in grbinah, globokih lužah in ob pršenju s slano vodo, na klancih pa smo loputali z vrati," so skušali prepričati pri Peugeotu.

IMG_7052.20140530110210.jpg.c.600px.jpg

Ker vsakega skrbnega in dobrega gospodarja pri svojem poslu najprej zanima kakovost, so pri Peugeotu našteli izboljšave. Karoserijo so ojačali, s tem so izboljšali torzijsko trdnost, prenovili so mehanizme bočnih drsnih vrat in ojačali zadnja vrata, izboljšali pnevmatsko vzmetenje, povečali učinek zavornega sistema ter ojačali nosilce odbijačev.

IMG_7038

Vse različice so serijsko opremljene z ESP, ki se prilagaja tovorni obremenjenosti vozila ter sistemom za pomoč pri speljevanju v klanec Hill Assist, kar še posebej pride prav, ko je kombi polno natovorjen. Za dodaten denar si lahko omislite denimo sistem za nadzor voznega pasu, tempomat, omejevalec hitrosti in senzor tlaka v pnevmatikah. Prav lahko pride tudi sistem za pomoč pri spuščanju po več kot osemodstotnih klancih, za tiste, ki se pogosto srečujejo z neutrjeno podlago pa ponujajo elektronsko prilagajanje pogonske moči na kolesih.

IMG_7093.20140530105310.jpg.s.600px.jpg

Če tehnične izboljšave novega boxerja niso takoj vidne, pa je drugače z videzom. Drugačen je prednji odbijač, enako blatniki, spremembe so vidne tudi na široki maski, ki je še bolj poudarjena. Na sprednjem delu vozila v oči najbolj padejo novi in atraktivni žarometi z LED tehnologijo, ki boxerja odeneta v bolj imenitno opravo. Manjše spremembe so tudi na zadku, med najbolj očitnimi so spremenjeni zadnji žarometi, vrata pa se pri tem odprejo do 270 stopinj.

IMG_7080

V korak s časom pa gre tudi notranjost boxerja, kjer so uporabili nekatere rešitve iz osebnih vozil. Voznik je tako kot del drugega nivoja serijske opreme (confort pack) dobil petpalčni barvni zaslon na dotik, kar je novost v razredu. Prek zaslona je možno upravljati razne funkcije, prvič v razredu tudi navigacijo, na njem se s pomočjo kamere na zadku prikazuje tudi dogajanje za vozilom. Na voljo je tudi radio, ki omogoča uporabo mobilnega aparata prek Bluetooth povezave ter predvajanje glasbe prek USB priključka.

peugeot_boxer1.20140530111259.jpg.s.600px.jpg

peugeot_boxer.20140530111314.jpg.c.600px.jpg

Pod motornim pokrovom so trenutno na voljo trije 2,2-litrski dizli, ki ponujajo 81-, 96- in 110 kilovatov (110, 130 in 150 „konjev"). Najmočnejši motor v ponudbi je trilitrski dizel s 130 kilovati oziroma 180 „konji", pozneje bodo ponudbo razširili z dvema 2,2-litrskima motorjema s start&stop sistemom. Vse kombinacije poganja ročni šeststopenjski menjalnik, s spremembo izdelovalca sistema za vbrizgavanje goriva pa so dosegli do 1,3 litra manjšo porabo na sto prevoženih kilometrov in 34 g/km manjše emisije CO2.

IMG_7110

Novi boxer je na voljo z dvema paketoma opreme, osnovna stopnja confort ima vse nujno potrebne dodatke za običajno delo. Opremljena je z ESP, ABS, električnim pomikom stekel, airbagom in pregradno steno. Pri nas se bo kar 90 odstotkov kupcev raje odločilo za drugo, bogatejšo stopnjo opreme confort pack ter zanjo odšteli 1.650 evrov doplačila plus davek. Ta poleg že omenjene opreme vključuje še tempomat in omejevalnik hitrosti, radio z zaslonom na dotik ter klimatsko napravo. V drugem delu leta bo za doplačilo na voljo tudi priklopna postaja za tablični računalnik s posebnimi priključki, vozniku in sopotnikom pa so na voljo številni odlagalni prostori - pod sedežem je tudi velika škatla z orodjem.

IMG_7049.20140530084712.jpg.s.600px.jpg

IMG_7096

Foto: Matej Kačič, tovarna

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
Finance
ELEKTRIKA
Tanja Smrekar Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1

Kaos pred novim načinom obračunavanja elektrike: medtem ko na agenciji za energijo ne vidijo težav pri zaračunavanju elektrike po novem, elektrodistribucija opozarja, da je pri odčitavanju vse več motenj, ki jih ne morejo odpravljati sproti.

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)