Tudi nemški Audi bo imel prihodnje dni svoj oder na GTI srečanju ob Vrbskem jezeru, od radovednih rok dodobra zamazan pa bo bržkone zmogljiv prototip limuzine A3 clubsport quattro. Pod motorni pokrov najmanjše izmed Audijevih triprostorskih limuzin so inženirji namreč vgradili 2,5-litrski petvaljnik TFSI z močjo 386 kilovatov (525 KM) ter navorom 600 Nm. Ta dobro tono inpol težko vozilo z mesta do 100 kilometrov na uro požene v 3,9 sekunde, najvišja hitrost pa je 310 kilometrov na uro.
Posebnežu so ob tem namenili nadstandardni dodatek - aerodinamično zračno zavoro. Ko voznik pri visoki hitrosti pritisne na zavoro, se poleg klasičnih zavor aktivira še zračna zavora v podobi usmernika zraka na zadku. Ta se iz bolj ali manj vodoravnega položaja postavi v navpičnega in ssiceršnjo zavorno pot pri hitrosti 250 kilometrov na uro skrajša za približno 12 metrov.
Kot poudarjajo pri Audiju, so želeli pokazati potenciale serijske različice modela S3, ki je prototipu služila za konstrukcijsko izhodišče. V serijskem S3 je sicer vgrajen štirivaljnik s precej manj konji, tam je moč 300 KM oziroma 220 kilovatov. Petvaljnik sicer že ponujajo v prvem hišnem serijskem superšportnem SUV RS Q3.
Prototip A3 clubsport quattro se poleg zmogljivega petvaljnika ponaša tudi s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom S tronic, štirikolesnim pogonom in prilagodljivim podvozjem, ki so ga v primerjavi s serijskim S3 znižali za centimeter.