Avto

Super tehnika pod obleko drugačnega audija

Audi, ki je leta 2010 pričel z raziskovanjem nove oblikovne smeri, prihaja s skromnimi oblikovnimi in bolj korenitimi tehničnimi spremembami

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

27.05.2014 01:32
Dopolnjeno: 27.05.2014 01:32
Čas branja: 2 min

Sprva smo ga pogledovali postrani, ob prvem stiku smo se ga privadili, po prvih kilometrih pa nas je nenavadni kupe priklenil nase. Prepričljivo je odigral tudi dvoboj z vzornikom mercedes-benzom CLS, v zadnjih treh letih in pol pa se zaradi drzne oblike sploh ni postaral.

LED matrix luči za drugi najbolj prestižni audi

Audi-A7-Sportback-2015-1600x1200-wallpaper-02.1401141718.jpg.s.600px.jpg
LED ali LED matrix prednje luči, nov odbijač in maska ter 17 do 21 palčna kolesa.

To je audi A7 sportback, eden od najbolj kontraverznih audijev sodobnega časa, ki si je kot kupejevska različica uniformiranega audija A6 z odsekanim zadkom in enakomerno padajočim zadnjim steklom upal nekaj več. A pri Audiju so drugačnega mnenja, če že ne njegovi oblikovalci, pa vsaj prodajniki, ki bi z osvežitvijo radi spodbudili prodajo štirivratnega kupeja. Originalne oblike se ni dotikal nihče, audijevi mojstri so jo le dodelali z znanjem, ki ga imajo danes. Prednji del ima nov odbijač, masko hladilnika in predvsem serijske LED luči, ki jih je moč proti doplačilu nadgraditi z matrix LED lučmi, ki jih poznamo iz audija A8.

V kabini zgolj osvežitev in masaža

Audi-A7-Sportback-2015-1600x1200-wallpaper-0c.1401146589.jpg.o.600px.jpg
Znano, a osveženo okolje audija A7 sportback.

V kabini je 4,97 metra dolg petvratni kupe dobil nove materiale, med njimi dekorativne elemente iz aluminija/orehovega lesa Beaufort in usnje valcona. Prednji sedeži poleg gretja in hlajenja znajo tudi masirati, voznik pa serijsko dobi tudi samodejni menjalnik, osemstopenjski klasični z najmočnejšim turbodizlom 3.0 TDI biturbo ali pa sedemstopenjski z dvema sklopkama v ostalih različicah.

Podvozje so v Ingolstadtu serijsko nadgradili z voznodinamičnim sistemom audi drive select, za doplačilo pa so na voljo dinamično krmiljenje, dve izvedbi podvozja in zračno vzmetenje adaptive air suspension; pri modelu S7 Sportback pa zračno vzmetenje z bolj čvrsto nastavitvijo.

Šest jih spije manj kot štirje

Pri audiju so vselej posebno poglavje motorji, ki delno tako kot A7 vozijo v svojo smer. Na dnu ponudbe namreč ni štirivaljnega dizla kot denimo v mercedes-benzu CLS 250 CDI, ampak velik trilitrski šestvaljni stroj. Kljub temu A7 3.0 TDI s prednjim pogonom, motor sedaj zmore 160 kilovatov (218 konjskih moči), porabi manj kot tekmec. V povprečju po zagotovilih tovarne le 4,7 litra nafte na sto kilometrov. Premik navzdol, ko gre za število valjev, pa se je zgodil pri bencinarjih. Motor 2.8 V6 se je umaknil turbu 2.0 TFSI s 185 kilovati. Stroja nad njim, 3.0 TFSI in 4.0 TFSI (v audiju S7), pa sedaj zmoreta 245 oziroma 331 kilovatov (333 oziroma 450 konjskih moči). Motor 3.0 TDI ima še dve različici, osrednja s 200 kilovati in povsem na vrhu še biturbo s 235 kilovati (320 konjskimi močmi). Najzmogljivejši med njimi porabi 9,3 litra, najvarčnejši pa 4,7 litra na sto kilometrov.

Audi-A7-Sportback-2015-1600x1200-wallpaper-07.1401146826.jpg.s.600px.jpg

Še cene: A7 sportback bo v Nemčiji stal med 51.300 in 82.300 evrov, do jeseni pa ga bo na poti v Slovenijo podražil davek za motorna vozila, ki bo pri večini različic zaradi skromnejših izpustov ogljikovega dioksida manjši kot doslej.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu
Finance
POSLOVNI REZULTATI
Andreja Rednak Sijajno leto za Bitenca in druge zasebnike v zdravstvu

Kirurgija Bitenc je lani prihodke povečala za tretjino, na 10 milijonov evrov, dobiček pa za 41 odstotkov. Kako pa drugi?

FINANCE
Manager
David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje
Manager
Intervju
ManagerGorazd Suhadolnik David Pivk, tržnik: O napetosti med blagovno znamko in pospeševanjem prodaje

Kako poskrbeti, da bo trženje ustvarjalo vrednost in rast podjetja? David Pivk, tržnik z dolgoletnimi izkušnjami v globalnih podjetjih, ima odgovore.

FINANCE
Manager
Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ
Manager
Žan Menart
ManagerŽan Menart Faze razvoja zagonskega podjetja: RAZVOJ

Dejstvo je, da se s prihodom zunanjega kapitala konča »romantična«, garažna faza startupa.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Manager
Drugačni obrazi startupov
Manager
Jure Mikuž
ManagerJure Mikuž Drugačni obrazi startupov

Vse pogosteje se omenjajo obrambne tehnologije kot panoga, kamor naj bi se začela stekati večja količina finančnih sredstev tudi v Evropi.

FINANCE
Manager
Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje
Manager
Aljoša Domijan
ManagerAljoša Domijan Pet držav, kjer bi odprl naslednje podjetje

Zadnji dve leti dobim le še prijazne odgovore, da bodo kot nomadi namesto v Sloveniji raje začeli na Hrvaškem ali kje drugje.

FINANCE
Avto
Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke
Avto
AVTOPORTRET
AvtoMiloš Milač Čehinja blesti, a ne more uiti senci nemške roke

Kodiaq druge generacije je velik, zelo uporaben in tudi cenovno razumen velik SUV.

FINANCE
Manager
Na Mars in nazaj: znanost, denar in politika v ozadju Nasine misije MSR
Manager
Vesolje
ManagerWorldcrunch / TCE Na Mars in nazaj: znanost, denar in politika v ozadju Nasine misije MSR

Pri ameriški vesoljski agenciji pripravljajo misijo, v okviru katere bi na Zemljo pripeljali vzorce snovi s površja Marsa. A nekateri znanstveniki se sprašujejo, ali je to res pametna naložba.