Sprva smo ga pogledovali postrani, ob prvem stiku smo se ga privadili, po prvih kilometrih pa nas je nenavadni kupe priklenil nase. Prepričljivo je odigral tudi dvoboj z vzornikom mercedes-benzom CLS, v zadnjih treh letih in pol pa se zaradi drzne oblike sploh ni postaral.
LED matrix luči za drugi najbolj prestižni audi
To je audi A7 sportback, eden od najbolj kontraverznih audijev sodobnega časa, ki si je kot kupejevska različica uniformiranega audija A6 z odsekanim zadkom in enakomerno padajočim zadnjim steklom upal nekaj več. A pri Audiju so drugačnega mnenja, če že ne njegovi oblikovalci, pa vsaj prodajniki, ki bi z osvežitvijo radi spodbudili prodajo štirivratnega kupeja. Originalne oblike se ni dotikal nihče, audijevi mojstri so jo le dodelali z znanjem, ki ga imajo danes. Prednji del ima nov odbijač, masko hladilnika in predvsem serijske LED luči, ki jih je moč proti doplačilu nadgraditi z matrix LED lučmi, ki jih poznamo iz audija A8.
V kabini zgolj osvežitev in masaža
V kabini je 4,97 metra dolg petvratni kupe dobil nove materiale, med njimi dekorativne elemente iz aluminija/orehovega lesa Beaufort in usnje valcona. Prednji sedeži poleg gretja in hlajenja znajo tudi masirati, voznik pa serijsko dobi tudi samodejni menjalnik, osemstopenjski klasični z najmočnejšim turbodizlom 3.0 TDI biturbo ali pa sedemstopenjski z dvema sklopkama v ostalih različicah.
Podvozje so v Ingolstadtu serijsko nadgradili z voznodinamičnim sistemom audi drive select, za doplačilo pa so na voljo dinamično krmiljenje, dve izvedbi podvozja in zračno vzmetenje adaptive air suspension; pri modelu S7 Sportback pa zračno vzmetenje z bolj čvrsto nastavitvijo.
Šest jih spije manj kot štirje
Pri audiju so vselej posebno poglavje motorji, ki delno tako kot A7 vozijo v svojo smer. Na dnu ponudbe namreč ni štirivaljnega dizla kot denimo v mercedes-benzu CLS 250 CDI, ampak velik trilitrski šestvaljni stroj. Kljub temu A7 3.0 TDI s prednjim pogonom, motor sedaj zmore 160 kilovatov (218 konjskih moči), porabi manj kot tekmec. V povprečju po zagotovilih tovarne le 4,7 litra nafte na sto kilometrov. Premik navzdol, ko gre za število valjev, pa se je zgodil pri bencinarjih. Motor 2.8 V6 se je umaknil turbu 2.0 TFSI s 185 kilovati. Stroja nad njim, 3.0 TFSI in 4.0 TFSI (v audiju S7), pa sedaj zmoreta 245 oziroma 331 kilovatov (333 oziroma 450 konjskih moči). Motor 3.0 TDI ima še dve različici, osrednja s 200 kilovati in povsem na vrhu še biturbo s 235 kilovati (320 konjskimi močmi). Najzmogljivejši med njimi porabi 9,3 litra, najvarčnejši pa 4,7 litra na sto kilometrov.
Še cene: A7 sportback bo v Nemčiji stal med 51.300 in 82.300 evrov, do jeseni pa ga bo na poti v Slovenijo podražil davek za motorna vozila, ki bo pri večini različic zaradi skromnejših izpustov ogljikovega dioksida manjši kot doslej.