Avto

Ljubljana - Dolenjske Toplice z dvema litroma bencina

Slovenska Toyota je za novinarje pripravila hibridni izziv, najboljša Grega Prebil in Miha Pečoler sta z aurisom hybrid porabila le 2,7 litra na sto kilometrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

26.05.2014 10:18
Dopolnjeno: 26.05.2014 10:19
Čas branja: 1 min

Toyotin slovenski distributer je nam je pripravil izziv, nejevernežem, ki pogosto potarnamo, da hibridi pravzaprav niso tako zelo varčni, kot obljublja tovarna. Hibridni auris obljublja 3,8, v praksi spije med 4,8 in 6,5 litra, kažejo naše izkušnje.

Izziv do Dolenjskih Toplic

Kaj pa če se toyotine tehnike lotiš resnično previdno, izkoriščaš energijo v bateriji, ki se polni ob zaviranju bencinskega motorja, pametno zaviraš, ne pospešuješ na polno in se po avtocesti voziš še malo pod omejitvijo? Odpravili smo se na tekmo v varčni vožnji, ki je potekala od Brda pri Ljubljani, skozi center mesta, do Ivančne Gorice, skozi Žužemberk proti Dolenjskim Toplicam. Dobrih 70 kilometrih smo prevozili v uri in 15 minut.

auris2.1373026454.jpg.s.600px.jpg
Preizkusne aurise je poganjal 1,8 litrski bencinski motor in električni motor s skupno močjo 99 kilovatov.

Previdno, a ne po polžje s 3,3 litri

Merilnik v mojem aurisu, spremljal me je direktor Toyote Gregor Mauko, je po previdni, a vseeno ne polžje počasni vožnji nihal med tremi in 4,5 litri. Na avtocesti, kjer sva z Maukom vozila med 120 in 130 kilometri na uro, se je že dvignil na 4,6 litra, a sva izgubljeno pridobila na zavitih cestah proti Dolenjskih Toplicam, kjer je na več odsekih moč jadrati zgolj na elektriko brez emisij in porabe bencina. Na cilj sva prispela nekoliko pregreta, a ne preveč, klimi se tistega vročega dneva nisva odpovedala. Dosegla sva tretji rezultat tekmovanja in porabo 3,3 litre.

THI-1-mm.1401091869.JPG.o.600px.jpg
Grega Prebil in Miha Pečoler sta 70-kilometrsko pot s toyoto auris hybrid iz Ljubljane do Dolenjskih Toplic prevozila z zgolj dvema litroma.

Novinarska kolega celo s 2,7 litri

Kolega Grega Prebil (nekdanji urednik na Žurnalu) in Miha Pečoler (Slovenska avtomobilska agencija) sta bila še za šest decilitrov boljša. Kako? Še bolj nežno pritiskanje plina, ugasnjena klima in hitrost sto kilometrov na uro na avtocesti.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)