Za analitiki Millward Brown stoji tudi raziskava o najvrednejših svetovnih znamkah, ki jo izpeljejo med svojimi potrošniki. Google je letos z vrha izrinil Apple, saj je pridobil 40 odstotkov vrednosti, ki zdaj znaša 115 milijard evrov, tretji je ostal IBM. Med stotimi najvrednejšimi pa je tudi šest avtomobilskih proizvajalcev, na 26. mestu je najviše uvrščena Toyota, sledijo BMW, Mercedes, Honda, Ford in Nissan.
Toyota je pri avtomobilistih ohranila primat najvrednejše avtomobilske znamke, ocenili so jo na 22 milijard evrov. Japonci so glede na lani tri mesta izgubili, kljub temu, da je vrednost njihove znamke skočila za 21 odstotkov. V zadnjih devetih letih, odkar podjetje pripravlja svojo lestvico, Toyota le dvakrat ni bila najvišje uvrščena avtomobilska znamka.
Na 32. mesto se je uvrstil BMW, ki je glede na lani zdrsnil za osem mest, vrednost znamke pa se je v zadnjem letu okrepila za sedem odstotkov na 19 milijard evrov. Za eno mesto je skočil Mercedes-Benz, zdaj je na 42. mestu in vreden slabih 16 milijard evrov. Za eno mesto se je na 70. mesto dvignila Honda, na 84. mestu pa najdemo novinca.
Analitiki so na slabih devet milijard evrov ocenili Ford, na 90. mestu pa se je znašel Nissan. Slednji je glede na lani pridobil devet odstotkov vrednosti ter se okrepil na osem milijard evrov, kljub temu pa je zdrsnil za štiri mesta. Iz lestvice stotih najvrednejših je izpadel Volkswagen.
Najvrednejše avtomobilske znamke2014
ZNAMKA vrednost v mrd. EUR sprememba 2014/2013
Toyota 21,5 mrd + 20%
BMW 18,7 mrd + 7%
Mercedes-Benz 15,6 mrd + 20%
Honda 10,2 mrd + 14%
Ford 8,6 mrd + 56%
Nissan 8,1 mrd + 9%
Volkswagen 6,1 mrd - 4%
Audi 5,1 mrd + 27%
Chevrolet 3,5 mrd /
Hyundai 3,3 mrd + 15%