Avto

Mestni posebnež juke po prenovi bolj začinjen

Nissan je v lepotilni salon poslal svojega urbanega posebnež. Juke ima po novem opaznejše LED luči, občutno večji prtljažnik, veliko napredne tehnologije, hkrati pa je bolj prilagojen osebnemu okusu kupca

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

26.05.2014 00:00
Čas branja: 3 min

Nissanov kompaktni križanec juke je tisti plehnati žabec, ki je že štiri leta všeč tako dedkom in babicam kot tudi stricem in tetam, damam in gospodom, gospodičnam in mladeničem ter pustolovcem in zapečkarjem. V oči je padel tudi športno naravnanim dušam, sploh v različici Nismo, ter družinam, a kaj ko je imel zanje tako malo prostora v prtljažniku. Marsikomu njegova nenavadna podoba sploh ni všeč, vendar drznega in unikatnega urbanega križanca tudi takšni na cesti ne spregledajo.

IMG_6349

Nenavadna in izstopajoča oblika, mestu prijazne mere, višje sedenje, dobra preglednost in prostornost, občutek varnosti in zaradi 18-centimetrske oddaljenosti od tal ter možnostjo odličnega štirikolesnega pogona tudi možnost za izlete izven urejenih cestišč. Vse to so aduti, s katerimi si je Nissan juke v Evropi priboril več kot pol milijona kupcev, pri nas pa 1.500 - letos je celo najbolje prodajani Nissanov model. S poletjem bo srca Slovencev osvajal z bolj svežo trendovsko podobo, naprednimi tehnologijami, občutno večjim prtljažnikom, stekleno panoramsko streho, novim turbo motorjem, posodobljenim samodejnim menjalnikom in seveda večjo možnostjo individualizacije.

IMG_6327

Jukova vpadljivost in drugačnost sta bili od njegove prve predstavitve naprej njegovi ključni prednosti, če k temu dodamo še sodobne motorje in tehniko ter ugodno ceno, uspeh ne čudi. Pri Nissanu se vseh jukovih plusov še kako zavedajo in so to vzeli v zakup tudi pri prenovi - kar je dobro, se pač ne spreminja.

high_INTL_117894

Zunanja podoba juka tako ostaja tipično prepoznavna. Po novem je maska oblikovana v hišnem slogu s kromastim V, za še večjo opaznost in samozavest pa so mu zdaj spredaj pritaknili LED žaromete s sijočimi bumerangi, odbijač pa ima še bolj športno noto. Juke ima zadaj nove žaromete in odbijač, tudi tukaj pa je še opaznejši pridih športnosti. V dolžino meri toliko kot prej, torej 414 centimetrov, v širino 177 centimetrov, medosna razdalja znaša 253 centimetrov, vozilo pa tehta okoli 1.200 kilogramov.

high_INTL_117887.20140525225852.jpg.s.600px.jpg

high-INTL-116104.1401052000.jpg.c.600px.jpg

Nissan je za bodoče kupce zmešal nekaj novih barv, kupec pa lahko svoj osebni pečat pusti na karoseriji, platiščih, sredinski konzoli, sedežih,... Juke zdaj namreč omogoča individualno izbiro grafičnega okrasja, s čimer gre v korak s sodobnimi modnimi smernicami in nekaterimi premiumskimi konkurenti. Za več svetlobe in zračnosti v notranjosti poskrbi tudi velika steklena panoramska streha, ki se lahko v celoti odpre. Posebnež je nekaj kupcev do zdaj izgubil zaradi skromnega prtljažnika, s prenovo pa so ga povečali za domala polovico. Širši in globlji prtljažnik zdaj vase spravi 354 litrov, s podrto zadnjo klopjo 1.189 litrov, v dveh ravneh pa je mogoče nastaviti še dno.

high-INTL-116121.1401051850.jpg.s.600px.jpg

high_INTL_117891.20140525230109.jpg.o.600px.jpg

Novost je prisotna tudi pod motornim pokrovom, kjer je pet motorjev, štirje so bencinski, dizelski je 110 dCi. Povsem nov je 1,2-litrski prisilno polnjen DIG-T 115, izkušnje iz novega qashqaija pa kažejo, da gre za optimalno izbiro. Novi motor zmore 85 kilovatov (115 konjev) ter postreže s 190 Nm navora, ob tem je tudi varčnejši kot atmosferski motor.

IMG_6308.20140525234031.jpg.s.600px.jpg

V okolici Lizbone smo preskušali najmočnejšega DIG-T 190, ki nas je ob tem na dinamičnih in mokrih cestah božal s štirikolesnim pogonom z vektoriranjem navora ter prenovljenim in tehnično izpopolnjenim brezstopenjskim avtomatskim menjalnikom Xtronic. Če je bil ta v starem juku pravi morilec motorne moči, je vozniška izkušnja zdaj precej boljša. V ročnem načinu ima namreč sedem območij delovanja, glede na stari CVT menjalnik pa skupaj za 17 odstotkov bolje pokriva prestavna razmerja, občutno zmanjšano je tudi trenje.

high_INTL_117874

Nissan juke ima zdaj tudi kopico naprednih avtomobilskih tehnologij za zagotavljanje večje varnosti in udobja. Tako premore že znani elektronski ščit, ki med vožnjo v celoti pokrijejo neposredno okolico vozila. Tu je opozorilnik pred nenamerno spremembo voznega pasu, sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu ter sistem za zaznavo premikajočih se predmetov, ki varnejše naredi parkirne manevre. Dogajanje okrog vozila se spremlja na osrednjem 5,8-palčnem barvnem zaslonu komunikacijskega vmesnika NissanConnect na sredinski konzoli.

Foto: Matej Kačič, tovarna

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

Preberite tudi:

15.09.2014
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Ko se upokoji vodja gradnje
TOP Gradbeništvo
Maša Arko, Maja Koršič Potočnik
TOP GradbeništvoMaša Arko Ko se upokoji vodja gradnje

Kako naprej, ko velik gradbeni projekt trči ob javnonaročniški formalizem zaradi upokojitve odgovorne osebe, na trgu pa ni alternative?

FINANCE
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
Finance
PREMAJHNA KONKURENCA IN VELIKI STROŠKI
Petra Sovdat Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2

Do konca obratovalnega časa odlagališča je predviden strošek skoraj 300 milijonov evrov, pravi agencija za radioaktivne odpadke.

FINANCE
ESG
Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
ESG
Najboljši dobavitelji Skaze
ESGPartner ali podpornik projekta Neprecenljiva vloga dobaviteljev za uspešno rast Skaze v globalni industriji
FINANCE
TOP Gradbeništvo
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
TOP Gradbeništvo
TOP GradbeništvoVasilij Krivec Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Analitiki mirijo panogo, saj pravijo, da je upad posledica minulih rasti in da se prodaja vrača na normalne ravni.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.