Povpraševanje po prenovljeni Oplovi insignii je od njene lanske predstavitve v Frankfurtu veliko, saj so prejeli že 100.000 naročil za avto srednjega razreda. V prvih štirih letošnjih mesecih je insignia zasedla prvo mesto segmenta v Veliki Britaniji, Španiji in na Nizozemskem.
Ob tem je bil posodobljen Oplov zastavonoša druga najbolj priljubljena izbira v Belgiji, Italiji, Avstriji, Švici in na Norveškem. V Nemčiji je insignia prav tako druga v segmentu med množičnimi izdelovalci in beleži 46-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani, v Sloveniji pa je po priljubljenosti v segmentu tretja.
Kupci so dobro sprejeli tudi novo članico, avanturistično in robustnejšo izpeljanko country tourer. V tem času si je pridobil pet odstotkov kupcev. Insignia, ki je nasledila vectro, je na trg prišla leta 2008, od takrat pa si jo je omislilo več kot 600 tisoč kupcev.