Dacijin novinec na vsakem koraku sporoča, da gre za preprost nizkocenovni avto, ki želi ponuditi le veliko prostora za malo denarja. Zato so karoserijski robovi dokkerja preprosto odsekani, plastika v kabini je trda in cenena, a robustna, prevleke sedežev pa so tanke in neprijetno sintetične, tla v kabini in v prtljažniku bi brez težav lahko oprali z vodnim curkom. Za volanom dokkerja se sedi solidno, precej visoko, le volan je precej položen in nenastavljiv po globini. Na 4,36 metra zunanje dolžine dokker ponuja razkošno prostornost na prednjih dveh sedežih, na zadnji klopi, ki jo odkrivajo drsna vrata, in še v prtljažniku, ki pogoltne kar 800 litrov. Če zadnjo klop podrete in jo prekucnete, dobite mali tovornjak s kar tremi kubiki prostora.
Dokker se ponaša tudi z najdaljšim prtljažnikom na trgu (1,16 metra) ter nizkim nakladalnim robom, ki znaša 59 centimetrov. Pohvale si zaslužijo tudi dvokrilna zadnja vrata, ki jih je mogoče zakleniti pod kotom 180 stopinj. Z dokkerjem boste brez težav plezali po pločnikih, tudi po slabšem makadamu, saj je njegov trebuh od tal oddaljen terenskih 19 centimetrov. Druga plat preproste zasnove pa je varnost, ki pri dokkerju, sodeč po oceni sorodne dacie lodgy, sega le do treh zvezdic na preizkusnih trčenjih Euroncap, četrto zgreši zaradi doplačljivega sistema ESP.
Dizelski stroj 1,5 dCi s 66 kilovati (90 konjskimi močmi) je sicer živahen in s porabo 4,5 litra na sto prevoženih kilometrov varčen, a slabotna zvočna izolacija ne zmore utišati dizelskega ropota. Mehanika je preverjena in preprosta, vožnja z dokkerjem je sicer prijetna, nikakor ne težaška in precej prvinska. S ceno 12.880 evrov je dokker najcenejši med konkurenti, skupni mesečni strošek pa je malenkost višji kot pri meganu.
669,98 evra je mesečni najem dokkerja z vsemi vključenimi storitvami za tri leta in 90 tisoč kilometrov. Vir: ALD Automotive
4,5 litra na sto kilometrov je uradno izmerjena povprečna poraba dokkerja 1.5 dCi laureate.