Volvo se zadnjih nekaj let vozi v ozadju, kar pa še ne pomeni, da Švedi pod vodstvom Kitajcev ne delajo naprej. Še več, odkar so dobili novega lastnika in svež denar, razvoj poteka še hitreje in učinkoviteje. Volvo na področju varnosti in motoroznanstva celo postavlja merila, kar dokazuje tudi stroj D4 - najmočnejši dizelski stroj z izpusti ogljikovega dioksida pod sto grami na kilometer. V novi generaciji motorjev drive-E so inženirji sklenili, da bodo zmanjšali prostornino motorjev, zadržali le štiri valje, moč pa prilagajali potrebam in razredu avtomobila. Dizelski motorji drive-E prvi na svetu uporabljajo tehnologijo i-ART, ki meri tlak vsake šobe za vbrizg goriva, v primerjavi z enojnim senzorjem tlaka v skupnem vodu.
Vsaka šoba za vbrizg goriva ima vgrajen čip, ki nadzoruje tlak vbrizgavanja. S temi podatki sistem i-ART poskrbi, da se v vsakem ciklu vbrizga idealna količina goriva. Ob tem so motorji že tovarniško pripravljeni na elektrifikacijo, saj kompaktnost štirivaljnikov omogoča vgradnjo električnega motorja v sprednji ali zadnji del vozila, medtem ko je baterija vgrajena na sredini avtomobila.
Med novimi stroji je najbolj učinkovit dvolitrski turbodizel z oznako D4, ki poleg globoke sape v obliki 133 kilovatov (181 konjskih moči), pospeška do sto kilometrov na uro v 7,4 sekunde in največje hitrosti 230 kilometrov na uro navduši še s skromno porabo le 3,8 litra plinskega olja in v ozračje izpusti 99 gramov ogljikovega dioksida. Cena volva S60 D4 sicer ni skromna, stane skoraj toliko kot tehnološko bolj napreden lexus IS300h.
99 gramov ogljikovega dioksida v ozračje izpusti dvolitrski dizelski motor D4 s 133 kilovati.
7,4 sekunde za pospešek do stotice potrebuje S60 D4.